شهرخودرو مشهد صفر- پاختاکور ازبکستان یک؛

شهرخودرو گل نزد که نزد!/ پاختاکور حریف استقلال شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۴:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۳۲۲۳
شهرخودرو گل نزد که نزد!/ پاختاکور حریف استقلال شد
شهرخودرو با شکست یک- صفر مقابل پاختاکور بدون گل زده لیگ قهرمانان آسیا را ترک کرد تا ازبک‌ها حریف استقلال شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شهرخودرو مشهد و پاختاکور ازبکستان در شرایطی متفاوت روبروی هم قرار گرفتند. مشهدی‌ها با یک امتیاز و بدون گل زده در پی اعاده حیثیت بودند و پاختاکور به این فکر می‌کرد که صعود خود را به‌عنوان تیم دوم قطعی کند.

تنها دقایقی قبل از شروع این بازی اتفاق عجیبی افتاد و با کنار گذاشتن الهلال عربستان توسط AFC، ازبک‌ها حتی با باخت هم صدرنشین می‌شدند و به همین دلیل انگیزه زیادی برای به آب و آتش زدن نداشتند و در عوض شهرخودرو به دنبال نتیجه‌ای آبرومند بود.

نیمه اول به رغم حملات دو تیم گلی در بر نداشت و همه چیز به نیمه دوم رفت.

در نیمه دوم هم بازی تقریبا با برتری شهرخودرو دنبال می‌شد اما در یکی از حملات پاختاکور این تیم به گل رسید.

در دقیقه 65 جلال‌الدین ماشاریپوف، بازیکن کهنه‌کار پاختاکور، روی ارسال کرنر از جناح راست با ضربه سر تور دروازه شهر خودرو را به لرزه درآمد.

در ادامه شهر خودرو هر چه زد به در بسته خورد تا با همین یک گل بازنده شده و بدن حتی یک گل زده رقابت‌های لیگ قهرمانان را ترک کند. پاختاکور هم با این نتیجه حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی شد.

علی طاهران، محمدرضا خلعتبری، علی نعمتی، اکبر صادقی، حسن جعفری (شهر خودرو) و اکرم‌جان کمیل‌اف (پاختاکور) اخطاری‌های این بازی بودند.

شهرخودرو مشهد: متین صفاییان، علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمدرضا فرامرزی (78- علیرضا اسدآبادی)، حسن جعفری، امید منصوری،  اکبر صادقی،  علی طاهران، محمدرضا خلعتبری (69- حسین مهربان)، روح‌الله سیف‌الهی، محمد قاضی

سرمربی: سیدمهدی رحمتی

پاختاکور ازبکستان: الدوربرک سویونوف، خوجیاکبر علی‌جان‌اف (46- اکرم‌جان کمیل‌اف)، انزور اسماعیل‌اف، ایگور کریمتس (66- صدرالدین عبدالله‌اف)، فرخ سایفی‌اف، ابروربک اسماعیل‌اف، اودیل جان خامروبک‌اف (46- جواهیر سیدیکف)، دوستون‌بک خامدام‌اف (46- ولادمیر کوزاک)، دراگان سران (77- اسد زبیرجان‌اف)، جلال‌الدین ماشاریپوف، ایگور سرگی‌اف

سرمربی: شوتا آرولادزه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز