مهدی علی‌نژاد:

استادیوم سبزوار مطابق با استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا ساخته شده است

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۴:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۳۴۱۲
استادیوم سبزوار مطابق با استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا ساخته شده است
معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: استادیوم ۱۵ هزار نفری سبزوار در مجموعه ۲۱ هکتاری بنا شده و ۳۲۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده و ارزش آن حالا ۷۰۰ میلیارد ریال است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی علی نژاد در آیین بهره‌برداری از طرح‌های وزارت‌های ورزش و جوانان و میراث فرهنگی و گردشگری از سبزوار با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد شهدا و امام شهدا، از افتتاح استادیوم فوتبال ۱۵ هزار نفری و استادیوم دوومیدانی و همچنین استادیوم پنج هزار نفری نیشابور خبر داد.

اودر ادامه افزود: استادیوم ۱۵ هزار نفری سبزوار در مجموعه ۲۱ هکتاری ساخته شده است. ۳۲۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده و ارزش آن حالا ۷۰۰ میلیارد ریال است. استادیوم مطابق با استانداردهای کنفدراسیون فوتبال اسیا ساخته شده و با توجه به میزان نوری که دارد می‌تواند مسابقات بین اللملی را میزبانی کند.

معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان همچنین در مورد طرح‌های نیشابور به استادیوم پنج هزار نفری فوتبال و پیست آسفالت دوومیدانی اشاره کرد و گفت: برای این طرح ها ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است که ارزش کنونی آن ۵۰۰ میلیارد ریال است. با افتتاح این۲ پروژه در فوتبال و دوومیدانی با سخت افزار خوبی که به وجود آمده امکان شکوفایی استعدادهای جوانان در این مناطق به وجود آمده است.

علی‌نژاد در پایان گفت: ورزشکاران سبزواری از شما آقای رییس جمهور تشکر می‌کردند و مطمئنا استعدادهای بیشتری در این مناطق شکوفا خواهند شد.

آیین بیست‌وپنجمین هفته افتتاح طرح‌های زیربنایی و ملی کشور با شعار «تدبیر و امید برای جهش تولید»، در حوزه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزرات وزارت ورزش و جوانان امروز پنج‌شنبه (۳ مهر) با حضور رییس جمهوری برگزار و در جریان آن چندین طرح گردشگری و ورزشی در تهران و برخی از استان‌ها افتتاح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز