سپاهان ۲ - السد یک

برد مهندسی نویدکیا مقابل ژاوی/ طلایی‌پوشان از گرگ‌ها انتقام گرفتند

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۹:۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۰۶۳۵۶۸
برد مهندسی نویدکیا مقابل ژاوی/ طلایی‌پوشان از گرگ‌ها انتقام گرفتند
تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال سپاهان ایران در آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان از ساعت 18:30 در استادیوم جاسم بن‌حمد به مصاف السد قطر رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود طلایی‌پوشان به پایان رسید و آنها با کسب 7 امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم گروه D به کار خود پایان دادند. سپاهان که دیگر شانسی برای صعود نداشت، بازی را هجومی‌تر آغاز و سعی می‌کرد دفاع را از زمین حریف آغاز کند. هر دو تیم سعی داشتند به محض از دست دادن توپ تیم حریف را تحت فشار بگذارند که همین باعث شد سرعت بازی و انتقال پاس‌ها بالا برود. 

سپاهان که در سه دیدار قبلی‌اش نتوانسته بود به گل برسد در دقیقه 14 روی حرکت انفرادی رضا میرزایی به گل رسید. میرزایی با نفوذی از سمت راست و جا گذاشتن دو بازیکن السد از پشت محوطه جریمه ضربه دقیقی را با پای چپ روانه دروازه حریف کرد و اولین گل بازی را به ثمر رساند. بعد از این گل السد که بیشتر نفرات اصلی‌اش روی نیمکت بود، سعی داشت توپ و فضا را در اختیار بگیرد و موقعیت‌هایی هم خلق کرد اما شاگردان محرم نویدکیا هم روی ضدحملات برنامه داشتند. این نیمه در نهایت با همان گل میرزایی به سود سپاهان به پایان رسید.

70

با شروع نیمه دوم ژاوی هرناندز که از ترکیب متفاوتی نسبت به دیدارهای گذشته‌اش استفاده کرده بود، عبدالکریم حسن، مدافع سرشناس خود را وارد زمین کرد ولی سمت چپ خط دفاعی سفیدپوشان تا پیش از ثبت گل دوم بار دیگر دچار اشتباه شد. برای ثبت این گل رضا میرزایی به محوطه جریمه نفوذ کرد و سپس با یک پاس کات‌بک، قصد داشت برای هم تیمی‌هایش موقعیت گل ایجاد کند که ضربه او با برخورد به دستان دروازه‌بان السد به محوطه جریمه و مقابل شهباززاده رسید و سجاد با یک ضربه مطمئن گل دوم را در دقیقه 53 وارد دروازه خالی گرگ‌ها کرد.

البته چند دقیقه پیش از رقم خوردن گل دوم بازی، شهباززاده با استفاده از اشتباه عبدالکریم حسن، ارسال بسیار خوبی برای رفیعی فراهم کرد که ضربه سر شیرجه‌ای سروش پس از برخورد به تیر عمودی به زمین بازگشت. السد بعد از این گل کمی بهتر بازی کرد و موقعیت‌های خوبی به دست آورد اما دفاع سپاهان و واکنش‌های نیازمند اجازه نداد تا دروازه زردپوشان باز شود تا اینکه اشتباه کیانی در وسط زمین و اشتباه مجدد از اسماعیلی‌فر در دفع توپ، مهاجم السد یعنی علی عبدالطیف را با دروازه خالی رو به رو کرد و او هم اختلاف را در دقیقه 81 به یک گل رساند. در نهایت بازی با نتیجه 2 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

در دیگر مسابقه تیم النصر عربستان با یک گل مغلوب العین امارات شد اما در نهایت النصر و السد به عنوان دو تیم برتر گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی (88-حامد بحیرایی)، مهدی کیانی، محسن مسلمان (64- محمد کریمی)، رضا میرزایی (64- رضا دهقانی)، محسن الغسانی (45- محمد محبی) و سجاد شهباززاده (2+90- کی‌روش استنلی)

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب السد:

مشعل عیسی برشام، احمد بدر سیار، طارق سلمان (45- عبدالکریم حسن)، محمد البیاتی (61- خوخی)، بها ممدوح اللیثی، رودریگو تاباتا، هاشم علی، یوسف عبدالرزاق، عبدالله اسماعیل العلی، مصعب خضیر محمد و حسام کمال

سرمربی: ژاوی هرناندز

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز