بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بشار فوق‌العاده بود/ گل‌محمدی تیم را از نظر روحی خوب مدیریت کرد

۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۸:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۳۶۸۱
بشار فوق‌العاده بود/ گل‌محمدی تیم را از نظر روحی خوب مدیریت کرد
مهاجم اسبق پرسپولیس بر این باور است بالا بردن روحیه پیروزی طلبی در پرسپولیس دلیل اصلی برد شیرین این تیم برابر الشارجه بود.

بهنام ابوالقاسم‌پور، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به جدال اخیر پرسپولیس برابر الشارجه امارات اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار با برنامه کار خود را آغاز کرد و با گل زودهنگامی که به ثمر رساند موفق شد روحیه خوبی بگیرد و ضربه بدی را به حریف وارد کند. روند خوب پرسپولیس در طول نیمه اول باعث شد این تیم با برتری قاطع  3 بر صفر به رختکن برود و عملا کار حریفش را در نیمه اول تمام کند.

این پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: کاملا مشخص بود یحیی گل‌محمدی و دیگر اعضای کادر فنی در مورد مسائل انگیزشی و روحی- روانی روی تیم کار کرده بودند و شکست برابر الدحیل که شاید به نوعی به پرسپولیس تحمیل شده بود نتوانست این تیم را از نظر روحی به هم بریزد و در نهایت پیروزی ارزشمندی در این دیدار نصیب نماینده شایسته فوتبال کشورمان شد.

مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس ضمن تقدیر از بازی خوب همه بازیکنان گفت: بشار رسن در این بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و یکی از بهترین های میدان بود. ضمن این که خوشحال هستم تلاش‌های عیسی آل‌کثیر هم نتیجه بخش بود و او نیز در این دیدار موفق به گلزنی شد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز