مهناز شاددل:

رقابت در لیگ برتر بانوان نزدیک خواهد بود

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۱:۰۶:۰۵
کد خبر: ۱۰۶۴۴۷۳
مشاور امور بانوان رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به استفاده باشگاه‌های لیگ برتری بانوان از بازیکنان ملی‌پوش، گفت: این موضوع سطح فنی دیدارهای لیگ برتر بانوان سال ۹۹ را افزایش می‌دهد و شاهد رقابت نزدیکی بین آن‌ها خواهیم بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهناز شاددل درباره قرعه‌کشی لیگ برتر بانوان، گفت: خوشبختانه این مراسم بدون هیچ مشکلی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد. البته من در زمان قرعه‌کشی در نشست دیگری بودم و نتوانستم شرکت کنم، اما گزارش‌های نشست را دریافت کردم.

او با بیان این که لیگ برتر بانوان از روز پنج‌شنبه اول آبان‌ماه آغاز خواهد شد، گفت: به زودی برنامه دور رفت این رقابت‌ها اعلام خواهد شد که هر هفته چهار مسابقه برگزار می‌شود و یک تیم هم استراحت خواهد داشت.

مشاور امور بانوان رئیس فدراسیون والیبال، با یادآوری تلاش و حمایت‌های دکتر داورزنی برای حضور فعال باشگاه‌ها در لیگ‌های بانوان، گفت: حضور ۹ تیم در لیگ برتر بانوان سال ۹۹ به رغم محدودیت‌های کرونایی در کشور، نشان‌دهنده موفقیت فدراسیون برای جذب باشگاه‌ها در والیبال بانوان است.

شاددل به تلاش کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال برای برگزاری مسابقات منظم در لیگ‌های مردان و بانوان اشاره کرد و گفت: این کمیته تلاش دارد که لیگ‌های سال ۹۹ با همکاری ناظران و داوران والیبال به بهترین شکل ممکن برگزار شود و امیداروم شاهد پویایی و مسابقات منظم در لیگ برتر بانوان نیز باشیم.

او با اشاره به فهرست بازیکنان ملی‌پوش برای جذب در تیم‌ها، گفت: هر باشگاه می‌تواند از نفرات این فهرست استفاده کند و این موضوع باعث افزایش سطح فنی دیدارهای لیگ برتر بانوان خواهد شد و شاهد رقابت نزدیکی بین آن‌ها خواهیم بود.

مراسم قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (شنبه) در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

بر این اساس، تیم‌های سایپا، ذوب‌آهن، باریج‌اسانس، پیکان، سروقامتان بابل، اطلس تهران، ستارگان فارس، اکسون و شهرداری قزوین امسال در لیگ برتر بانوان شرکت می‌کنند.

نظر شما