دکتر مسعود سلطانی‌فر:

اگر رویکرد همه استفاده از تولیدات داخل باشد، تولیدکنندگان هم می‌توانند کیفیت‌شان را بالا ببرند/ در زمینه مکمل‌های ورزشی نگرانی جدی داریم

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۲۹:۳۲
کد خبر: ۱۰۶۴۸۹۳
اگر رویکرد همه استفاده از تولیدات داخل باشد، تولیدکنندگان هم می‌توانند کیفیت‌شان را بالا ببرند/ در زمینه مکمل‌های ورزشی نگرانی جدی داریم
وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر رویکرد همه مصرف‌کنندگان به استفاده از تولیدات داخل باشد تولیدکنندگان هم می‌توانند کیفیتشان را بالا ببرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان  در حاشیه افتتاح نمایشگاه تجهیزات ورزشی در جمع خبرنگاران گفت: کیفیت تولیدات داخلی نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر شده و در شرایط ثبات اقتصادی می‌توانیم در زمینه صادرات هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. باشگاه‌های بدنسازی که در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند بیشتر از شرایط محصولات داخلی استفاده می‌کنند و در این بخش شرایط خوبی حاکم است. البته در شرایط کرونایی برخی به سمت تولید وسایل ورزش داخل خانه رفتند که موفق‌تر از همه بودند و توانستند خودشان را با شرایط تطبیق دهند.

او اضافه کرد: اگر کسی به دنبال به دست آوردن دستگاه و سیستمی باشد خیلی راحت می‌تواند از طریق امکانات مختلف به آنها برسد اما نمایشگاه باعث شده مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با یکدیگر تعامل داشته باشند و نظرات یکدیگر را بسنجند. در زمینه تجهیزات ورزشی از جمله توپ تولیدکنندگان ایرانی شرایط خوبی دارند. در بخش‌های مختلف خودمان از تولیدکنندگان داخلی تهیه می‌کنیم. باور ما این است که اگر رویکرد ما از استفاده از تولید داخلی بیشتر شود، کیفیت آنها هم افزایش پیدا می‌کنند. اگر رویکرد همه مصرف کنندگان به استفاده از تولیدات داخل باشد تولیدکنندگان هم می‌توانند کیفیتشان را بالا ببرند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در زمینه مکمل‌های ورزشی نگرانی جدی داریم که ورزشکاران در باشگاه‌های مختلف مصرف می‌کنند. بر همین اساس بازرسی‌ها را از باشگاه‌های ورزشی افزایش دادیم تا با توزیع‌کنندگان مکمل‌های جعلی برخورد کنیم. سال گذشته هم با حدود 200 باشگاهی که در آن مکمل غیر استاندارد توزیع می‌شد برخورد صورت گرفت و پلمب شد. سلامت جوانان و ورزشکاران برای ما بسیار مهم است. نظارت جدی‌ داریم و به این نتیجه رسیدیم که تولیدکنندگان داخلی باید بیایند و بازار را بگیرند. البته جهاد کشاورزی اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده و در تلاش است تا بتواند محصولاتش را عرضه کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز