کارشناس داوری از قضاوت بازی پرسپولیس – السد می‌گوید؛

داور این مسابقه عرب بود، پنالتی می گرفت!/ اخراج نعمتی سخت‌گیرانه بود

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۸:۳۲:۱۱
کد خبر: ۱۰۶۵۰۰۰
داور این مسابقه عرب بود، پنالتی می گرفت!/ اخراج نعمتی سخت‌گیرانه بود
کارشناس داوری کشورمان در خصوص قضاوت تیم داوری کره ای دیدار پرسپولیس در برابر السد توضیحاتی را ارائه کرد.

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد قضاوت کلی تیم داوری این دیدار گفت: تیم داوری برای این دیدار روز نسبتا موفقی را پشت سر گذاشت و قضاوت خوبی را از خود ارائه داد. به اعتقاد من رمز موفقیت این داور خونسردی و آمادگی بدنی‌اش و حضورش در تمامی صحنه بود که توانست تقریبا بهترین تصمیم را بگیرد.

این کارشناس داوری در خصوص آفسایدی که در دقیقه 30 به ضرر پرسپولیس اعلام شد، تصریح کرد: در این صحنه داور در حالی آفساید آل‌کثیر را اعلام کرد که آفسایدی در کار نبود.

او در ادامه در خصوص صحنه‌های نیمه دوم این دیدار خاطرنشان کرد: در دقیقه 68 در صحنه مشکوکی که قطری‌ها اعتقاد به اعلام پنالتی داشتند، خطایی رخ نداد و احمد نوراللهی توپ بازیکن قطری را زد و در ادامه برخوردی از سوی بازیکن پرسپولیس رخ نداد و داور در این صحنه به درستی به اعلام کرنر بسنده کرد.، البته من فکر می‌کنم اگر داور عرب بود این صحنه را برای السد پنالتی می‌گرفت.

رودنیل در ادامه در مورد صحنه‌ای که منجر به کارت قرمز برای سیامک نعمتی شد، گفت: اخراج بازیکن قرمز در این دیدار خیلی سخت‌گیرانه بود و نمی‌دانم چه تصوری برای داور به وجود آمد که در این صحنه به بازیکن پرسپولیس کارت قرمز نشان داد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز