نشست شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران؛

اوحدی: ۲۰۰ درصد افزایش واگذاری مسکن به ایثارگران و خانواده شهدا داشتیم/ خدمت به خانواده شهدا یک فرصت بزرگ است

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۵۰۳۵
اوحدی: ۲۰۰ درصد افزایش واگذاری مسکن به ایثارگران و خانواده شهدا داشتیم/ خدمت به خانواده شهدا یک فرصت بزرگ است
رییس بنیاد شهید در نشست شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران گفت: جنگ ظاهرش آوارگی و خسارت و کشتار بود ولی همین جنگ را با شناختی که امام داشتند فرمودند نعمت است. فلسفه رشد و کمال انسان در همین فاصله گنجانده می شود که انسان بتواند به باطن خود پی ببرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید اوحدی، سعید اوحدی مشاور رییس جمهور و رییس بنیاد شهید در نشست شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران که به میزبانی وزارت ورزش و جوانان در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد اظهار داشت: جنگ ظاهرش آوارگی و خسارت و کشتار بود ولی همین جنگ را با شناختی که امام داشتند فرمودند نعمت است. فلسفه رشد و کمال انسان در همین فاصله گنجانده می شود که انسان بتواند به باطن خود پی ببرد.

او در ادامه افزود: خدمت به مردم یک فرصت بزرگ است و در این توفیق خدمت نیز خداوند بعضی نعمت‌ها به آدم می‌بخشد که باید از آن بیشترین استفاده کرد. اینکه توفیق پیدا کنیم که به بهترین بندگان خدا خدمت کنیم. توفیق بزرگی نصیب مشاوران وزرا در امور‌ ایثارگران شده که به خانواده شهدا و ایثارگران خدمت کنند.

اوحدی گفت: کسی که دل یک فرزند شهید و یا جانباز را به دست آورد دل خدا را به دست آورده است. رویکرد ما در بنیاد شهید اخلاق و تواضع در مقابل خانواده شهدا و ایثارگران است. این عزیزان نماد اخلاق هستند. شاخص خداوند نیت و معنویت افراد است.

رییس بنیاد شهید خاطرنشان کرد: اعتقاد ما این است که مشاورین پل ارتباطی ایثارگران و خانواده شهدا با بنیاد شهید هستند. هرچه قدر این پل را تقویت کنیم حتما بار‌ سنگینی از این ماموریت انتقال پیدا می‌کند. تشکر می‌کنم از زحمات دکتر‌ سلطانی‌فر که همیشه در وزارت ورزش نگاه ویژه‌ای به خانواده شهدا و ایثارگران دارند. ۲۰۰ درصد افزایش واگذاری مسکن به ایثارگران و خانواده شهدا در این مدت اخیر داشتیم.

نظر شما