فصل نقل و انتقالات؛

خریدهای جدید استقلال پشت درهای بسته می‌مانند؟

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۵:۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۰۶۵۴۰۴
خریدهای جدید استقلال پشت درهای بسته می‌مانند؟
با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز نشده و فعلا مطالبات شفر هم پرداخت نشده است، بازیکنان جدید این تیم نگران وضعیت خود هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ درحالی که باشگاه استقلال با چالش‌های مهم و بزرگی پیش‌رو است و مشخص نیست چه اتفاقات و تغییراتی در این باشگاه رخ خواهد داد، تکلیف بازیکنان جدید این تیم هم مشخص نیست.

باشگاه استقلال بلافاصله بعد از پایان جام حذفی و در حالی که هنوز تکلیف سرمربی تیم مشخص نبود، اقدام به خرید 5 بازیکن کرد. محمدرشید مظاهری، بابک مرادی، متین کریم‌زاده، سیداحمد موسوی و محمدحسین مرادمند بازیکنانی هستند که قراردادهای خود را امضا کرده‌اند اما به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانستند قراردادهای خود را با ثبت کنند و در نهایت هم استقلال را در مسابقات آسیایی همراهی نکردند.

حالا با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز نشده و فعلا مطالبات شفر هم پرداخت نشده، این نفرات نگران وضعیت خود هستند. باشگاه استقلال برای باز شدن پنچره نقل و انتقالاتی‌اش باید 600 هزار دلار بابت مطالبات وینفرد شفر و دستیارانش پرداخت کند و از آنجایی که هنوز این اتفاق رخ نداده این بازیکنان نگران آینده خود هستند. نگرانی آنها این است که باشگاه استقلال با توجه به مشکلات عدیده‌ای که دارد نتواند مطالبات شفر و دستیارانش را پرداخت کند و پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته بماند و این بازیکنان نتوانند در لیگ بیستم به میدان بروند. این نگرانی وقتی افزایش پیدا می کند که غرامتی که استقلال باید به شفر و دستیارانش پرداخت کند با توجه به افزایش قیمت ارز حدود 18 میلیارد تومان شده است.

از طرف دیگر احتمال اینکه سرمربی بعدی استقلال این نفرات را نخواهد هم وجود دارد، چون مدیرعامل باشگاه استقلال این نفرات را بنابر سلیقه شخصی خود جذب کرده و بعید نیست سرمربی بعدی استقلال خریدهای جدید باشگاه را نخواهد یا اینکه اعتقاد چندانی به آنها نداشته باشد.

همین مسائل باعث شده خریدهای جدید استقلال نگرانی‌های زیادی بابت آینده خود داشته باشند. آنها منتظرند تا ببینند مسئولان باشگاه استقلال چه تدبیری برای حل این مشکل خواهند اندیشید. 2

نظر شما