بررسی سرمربیان لیگ برتری؛

محمد ربیعی؛ پله پله از لیگ استانی تا لیگ برتر

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۷:۰۵:۴۶
کد خبر: ۱۰۶۵۵۹۷
محمد ربیعی؛ پله پله از لیگ استانی تا لیگ برتر
سرمربی جوان تیم فوتبال مس رفسنجان که فعالیتش در فوتبال ایران را از لیگ‌های استانی آغاز کرده در مرز 40 سالگی به لیگ برتر رسیده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال مس رفسنجان که توانست به عنوان نخستین تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند، سرمربی جوانی دارد. محمد ربیعی سرمربی 39 ساله که به رغم جوانی از مربیان باتجربه لیگ یک است و توانست تیمش را مقتدرانه راهی لیگ برتر کند. او فعالیتش در فوتبال ایران را از لیگ‌های استانی آغاز کرده و حالا به لیگ برتر رسیده است.

در ادامه رزومه مربیگری او را بررسی می‌کنیم.

صعودی پله پله

محمد ربیعی در شروع فعالیتش در تمام رده‌های لیگ استانی و رده‌های سنی جوانان،‌ امید و بزرگسالان استان البرز عنوان قهرمانی را به دست آورد. او در اولین تجربه مهم در فصل 90-89 خود تیم سایپا مهر کرج را از لیگ سه به لیگ دو آورد. فصل بعد به بندرکنگ رفت و تیم البدر این شهر را از لیگ 2 به لیگ یک آورد. سال بعد راهی شهرداری اردبیل شد و این بار این تیم را از لیگ دو راهی لیگ یک کرد. اتفاقی که استان اردبیل را پس از 20 سال در یک سطح بالا در فوتبال کشور صاحب نماینده کرد.

او در بادران، این تیم تهرانی را تا آستانه صعود به لیگ برتر قرار داد اما در نهایت در فصل 97-96 با این تیم در لیگ یک سوم شد و در نهایت پس از یک فصل حضور در آلومنیوم اراک،‌ راهی مس رفسنجان شد.

ربیعی در لیگ دسته اول سال گذشته توانست مس رفسنجان را، که از باشگاه‌های قدیمی استان کرمان است، پس از سال‌ها حضور در لیگ یک بالاخره لیگ برتری کند و به این ترتیب خودش هم ثمره تلاش و موفقیت قدم به قدم در کار مربیگری را تجربه کند. 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز