هفته سوم لیگ جزیره؛

گلباران توپچی‌ها توسط شاگردان کلوپ

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۸:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۵۶۸۲
گلباران توپچی‌ها توسط شاگردان کلوپ
تیم لیورپول در حساسترین بازی هفته سوم لیگ برتر انگلیس مقابل تیم آرسنال پیروز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حساسترین بازی هفته سوم لیگ برتر انگلیس در استادیوم خالی از تماشاگر آنفیلد، تیم لیورپول با نتیجه 3- یک تیم آرسنال را شکست داد.

بازی با برتری محض لیورپول آغاز شد اما در دقیقه 25 روی اشتباه محض رابرتسون، این لاکازت فرانسوی بود که شاگردان آرتتا را در آنفیلد پیش انداخت.

این گل فقط 3 دقیقه دوام داشت و سادیو مانه که هفته قبل دو گل به چلسی زده بود این بار دروازه دیگر تیم مطرح لندنی یعنی آرسنال را باز کرد.

در دقیقه 34 و روی ارسال تماشایی الکساندر آرنولد، رابرتسون توانست برای بار دوم دروازه توپچی‌ها را باز کرد تا ضمن جبران اشتباه خود، لیورپول را پیش بیندازد.

در نیمه دوم و در حالی‌که بیشتر زمان بازی توپ و موقعیت‌ها در اختیار لیورپول بود ولی لاکازت دو بار با آلیسون بکر تک به تک شد اما در هر دو نوبت دروازه‌بان برزیلی قرمزها موفق ظاهر شد و این مهاجم فرانسوی و آرسنال را ناکام گذاشت.

در دقیقه 88 ژوتا که دقایقی قبل جانشین مانه شده و یک موقعیت صددرصد را از دست داده بود، از روی خط محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد و گل سوم لیورپول را در اولین بازی‌اش برای این تیم به ثمر رساند تا شاگردان کلوپ صاحب سومین برد پی‌درپی خود شده و به دلیل تفاضل گل ضعیف‌تر پس از لسترسیتی در رده دوم جدول ایستاد.

اورتون هم مانند لستر و لیورپول 9 امتیازی است ولی به دلیل تفاضل گل در رده سوم قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز