رئیس کمیته بولس فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس:

ساماندهی کمیته‌های متناظر استانی با اولویت در دستور کار خواهد بود

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۳:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۵۸۶۷
ساماندهی کمیته‌های متناظر استانی با اولویت در دستور کار خواهد بود
رئیس کمیته بولس فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس گفت: در حال برنامه‌ریزی در دو بعد قهرمانی و همگانی برای این رشته پر مخاطب هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی سلطانپور، رئیس کمیته بولس فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس که به تازگی از سوی رئیس فدراسیون منصوب شده است، در صحبت های خود اظهار داشت: احساس خیلی خوبی دارم از اینکه به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ پتانک توفیق خدمتگذاری پیدا نموده ام. همان طور که مستحضرید رشته پتانک در دنیا جایگاه ویژه ای در بین رشته های ورزشی و مخاطبان بسیار زیادی به لحاظ ماهیت  که همان شادی و نشاط آوری و بدون هر گونه محدودیت سنی دارد و از محبوبیت خاصی در بین اقشار مختلف برخوردار است. 

او ادامه داد: در کشور ما نیز‌ طی چند ساله گذشته به طور  چشمگیری مخاطبان این رشته افزایش پیدا کرده و در حال حاضر زمین های استاندارد و مناسبی در کشور برای برگزاری رویدادها و فضای تمرین فراهم گردیده است.  ضمن تشکر و قدردانی از همه عزیزانی که زحمات زیادی تا به اینجای کار برای توسعه این رشته کشیده اند خدمت شما اعلام می کنم که ما  یک برنامه استراتژیک و عملیاتی را در راستای تقویت این رشته با رویکرد توسعه در دستور کار خود قرار دادیم و همچنین ساماندهی کمیته های متناظر استانی و  ورزشکاران این رشته از اولویت های برنامه های ما خواهد بود.

سلطانپور گفت: توسعه زیرساخت ها و همچنین فضاهای برگزاری رویدادها و زمین های بازی با حمایت و درایت ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس، آقای اسکندری مدیر دلسوز و کارآمد ورزش کشور و همچنین همکاری و مساعدت هیات های استانی از دیگر برنامه های ما در این مقطع زمانی است.  تعامل و هم افزایی با فدراسیون های صنفی که طیف های مختلفی از جامعه را تحت پوشش خود دارند از جمله اقدامات ما خواهد بود.

او افزود: امیدوارم با توجه به شرایط خاص ورزش کشور در این برهه زمانی که‌ متاسفانه ویروس کرونا تمام بخش های مختلف ورزش کشور را تحت تاثیر قرار داره بتوانیم گام های موثری در زمینه رشد و ارتقا رشته جذاب و پرمخاطب پتانک در دو حوزه قهرمانی و همگانی چه در سطح کشور و چه در عرصه های بین المللی برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز