۵ سال از آن صبح تلخ گذشت؛

وقتی زمان در دقیقه ۲۴ از حرکت ایستاد

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۵:۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۰۶۶۲۰۲
وقتی زمان در دقیقه ۲۴ از حرکت ایستاد
از فقدان کاپیتان اسبق پرسپولیس و از بامداد تلخی که خبر ایستادن قلب هادی نوروزی همه را شوکه کرد، 5 سال می‌گذرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بامداد 9 مهرماه 1394 خبر تلخی، اهالی ورزش به خصوص فوتبالی‌ها را شوکه کرد؛ خبر کوتاه بود و تلخ، هادی نوروزی مرد شماره 24 پرسپولیس بر اثر ایست ناگهانی قلب از دنیا رفت تا همه ناباورانه در پی تکذیبه‌ای برای این خبر باشند اما این بار نه خبر دروغ بود و نه قابل تکذیب!

پرسپولیس در روزهایی یکی از نفرات اصلی‌اش را در حالی از دست داد که برانکوی تازه پرسپولیسی شده و تیمش در شرایط خاصی بودند و نتایج این تیم باب میل پرسپولیسی‌ها نبود اما گویا تلنگری تلخ لازم بود تا پرسپولیس با انگیزه شادی روح کاپیتانش هم که شده خود را در شرایط بهتری قرار بدهند.

هادی رفت اما در دقیقه 24 هر بازی پرسپولیس نامش از سکوهای ورزشگاه ها طنین‌انداز شد تا یاد و خاطره شماره 24 پرسپولیس مثل پیراهن شماره‌اش «ابدی» شود.

در روز سالگرد وداع با شماره 24، پرسپولیسی‌ها در قطر برابر پاختاکور در نیمه نهایی جام حذفی به میدان می‌روند، بدون شک همه پرسپولیسی‌ها  می‌خواهند پیروزی و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را به روح هادی هدیه دهند. امشب پرسپولیس برای کاپیتانش سورپرایز ویژه‌ای دارد، آن هم درست در روزی که زمان در دقیقه 24 برای کاپیتان نوروزی از حرکت ایستاد! 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز