پرسپولیس- پاختاکور

فصل انتقام!

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۲۳:۵۱:۲۵
کد خبر: ۱۰۶۶۲۰۶
فصل انتقام!
پس از پیروزی در دقایق پایانی برابر السد، شاگردان گل‌محمدی گام بلند دیگری را رو به جلو برداشتند و حالا که تا این مرحله رسیده‌اند، اصلا دوست ندارند برای رسیدن به فینال و قهرمانی پا پس بکشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس در حالی که السد را با ستاره‌هایش از پیش‌رو برداشته حالا در تلاش است برابر تیم سرسخت پاختاکور ازبکستان، روند موفقیت‌های اخیر خود را ادامه داده و برای حضور در مرحله بعدی آماده شود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که این روزها از آمادگی جسمانی و روحی- روانی خوبی برخوردار هستند با انگیزه ویژه‌ای روبروی حریف ازبک به میدان می‌روند و امیدوار هستند در این دیدار هم با توان و پتاسیلی که دارند، یکی دیگر از رقبای سرسخت خود را از پیش روی برداشته و به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کنند.

پرسپولیس خسته اما با انگیزه در صورتی که فرجام خواهی در خصوص اعتراض مسئولان باشگاه به اخراج سیامک نعمتی نتیجه‌ای نداشته باشد در غیاب مدافع راست خود برابر پاختاکور به میدان خواهد رفت. این در حالی است که از اردوی پاختاکوری‌ها در قطر خبر می‌رسد که این تیم بدون محروم و مصدوم برای جدال روبروی شاگردان یحیی گل‌محمدی آماده شده‌اند.

در این دیدار انگیزه جبران شکست برابر این تیم ازبک، پرسپولیسی‌ها را همدل‌تر از قبل کرده تا با پیروزی در این جدال، خاطره تلخ شکست‌شان در آخرین تقابل با پاختاکور را به دست فراموشی بسپارند. این در حالی است که پاختاکوری‌ها هم برای صعود به مرحله بعد انگیزه زیادی را دارند و تقابل 2 تیم پر روحیه می‌تواند جدال جذابی را برای این تیم‌ها در دیدار رو در رو به وجود بیاورد.

با توجه به شرایط و بدون در نظر گرفتن آخرین وضعیت سیامک نعمتی بعید به نظر می‌رسد کادر فنی پرسپولیس برای جدال برابر پاختاکور تغییر خاصی را در ترکیب تیم ایجاد کند، مگر این که با  توجه به آنالیز حریف، مربیان تغییر تاکتیکی را برای این دیدار در دستور کار قرار دهد که در این صورت می‌توان پیش‌بینی کرد یحیی تیمش را با آرایش و ارنج جدیدی برای این بازی به زمین بفرستد.

پرسپولیسی‌ها می‌دانند راه رسیدن به پیروزی در این دیدار، تلاش از دقیقه یک تا سوت پایان بازی است، تیمی که نفرات آماده و سرحالی را در اختیار دارد؛ باید برابر پاختاکوری به میدان برود که در بازی‌های اخیر نشان داده حریف سرسختی برای سرخ‌ها محسوب می‌شود. پرسپولیس باید با استفاده از حداکثر توان خود در این دیدار راه‌های نفوذ حریف را در میانه میدان پوشش داده تا مهاجمان قبراق و سرحال کنونی عرصه را بر ساختار دفاعی ازبک‌ها بسته و در نهایت پیروزی شیرین دیگری را به فوتبال ایران هدیه دهند. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز