از سویونوف ملی‌پوش تا خط حمله تمام خارجی؛

نسخه استقلال مقابل پرسپولیس جواب می‌دهد؟

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۶۶۵۰۷
نسخه استقلال مقابل پرسپولیس جواب می‌دهد؟
پاختاکور در شرایطی مقابل استقلال قرار گرفت که موفق شد با برتری 2 بر یک از سد این تیم عبور کرده و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند. این در حالی است که با توجه به نتیجه و عملکردی که ازبک ها در این دیدار از خود به نمایش گذاشتند، پیش بینی می شود کادر فنی این تیم در برابر پرسپولیس به ترکیب تیم برنده اش دست نزند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با در نظر گرفتن احتمال بالایی که موید این موضوع است که پاختاکور در برابر پرسپولیس به ترکیب تیم برنده اش دست نمی زند، پیش بینی می شود این تیم با چینش زیر برابر پرسپولیس به میدان برود.

همان همیشگی در درون دروازه!

درست مثل بازی برابر استقلال، الدوربک سویونوف گلر ملی پوش پاختاکور مقابل پرسپولیس نیز حراست از دروازه این تیم را برعهده می‌گیرد. دروازه بانی که برابر استقلال نشان داد، گلر خوبی است اما بدون شک نقاط ضعف هایی دارد که در بازی برابر استقلال نمود پیدا کرد. از جمله این نقاط ضعف می توان به ضعف در شوت گیری او اشاره کرد.  

مدافعان با تجربه روبروی مهاجمان زهردار پرسپولیس

با توجه به این که پاختاکوری ها در بازی‌های  اخیرشان خود در قطر  با سیستم 1-3-2-4 کار  کرده اند، بر این اساس در خط دفاع  نفراتی مثل آنزور اسماعیلوف و ایگور کریمتس حاضر خواهند شد. این در حالی است که حاجی ‌اکبر علی‌جانوف و فرخ سیفیف به عنوان مدافعان چپ و راست در ترکیب ساختار دفاعی حضورشان قابل پیش بینی است.

کمربند میانی ازبک ها با میانداری خامروبکوف

در مقابل 4 دفاع اصلی پاختاکور قرار است، عادلجان خامروبکوف و سردار سبیرخوجائف در نقش هافبک های تدافعی پاختاکور به میدان بروند. این در حالی است که در برابر استقلال، خامروبکوف به خط دفاعی نزدیک‌تر  بازی می کرد، اتفاقی که احتمالا امشب هم رخ خواهد داد. این در حالی است که داستانبک خامداموف و جلال‌الدین ماشاریپوف در نقش  وینگرهای این تیم ایفای نمایش خواهند کرد. دراگان چران هافبک تهاجمی مرکزی پاختاکور و ارن دردیوک مهاجم سوئیسی-ترکیه‌ای نیز در جلوی او در ترکیب این تیم ازبک حضور خواهد داشت تا کمربند خط میانی این تیم محکم و پرقدرت بسته شود.

خط حمله خارجی

در حالی که پاختاکور ایگور سرگیف ملی پوش را روی نیمکت ذخیره ها دارد، قرار است چران و دردیوک 2 بازیکن خارجی گزینه های اصلی برای حضور در ترکیب 11 نفره پاختاکور محسوب شوند تا شرایط ویژه‌ای برای خط دفاعی مستحکم پرسپولیس در این دیدار به وجود بیاید. اگرچه این دو مهاجمان زهرداری هستند اما بدون شک آنها کار ساده ای برابر دیوار بلند خط دفاعی پرسپولیس در این بازی نخواهند داشت.

نظر شما