سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

آل‌کثیر شم گلزنی بالایی دارد/ به برد پرسپولیس امیدوار هستم

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۶۶۸۵
آل‌کثیر شم گلزنی بالایی دارد/ به برد پرسپولیس امیدوار هستم
مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: دیدار پرسپولیس برابر پاختاکور جنگ قدرت بدنی بازیکنان این تیم‌ها است.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی امشب پرسپولیس برابر پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: بازی این تیم برابر استقلال را دیدم و فکر می‌کنم با توجه به بازی فیزیکی این تیم ازبک، شرایطش با وضعیت پرسپولیس هم‌خوانی دارد. این تیم، تیمی قدرتی است که در حفظ توپ تبحر دارد. در مجموع فکر می‌کنم بازی سختی پیش روی پرسپولیس باشد و امیدوارم  تیم  دست پر از این میدان خارج شود.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: برگزاری 5 بازی در حدود 2 هفته، شرایط بدنی مطلوبی را می‌طلب که پرسپولیس از این موضوع برخوردار است. پرسپولیس اگر برای این بازی ریکاوری خوبی کرده باشد، می‌تواند در این دیدار هم از پس حریف خود برآمده و به پیروزی دست پیدا کند.

او با اشاره به گلزنی عیسی آل‌کثیر در بازی‌های پرسپولیس در این تورنمنت تصریح کرد: با شناختی که من از آل‌کثیر دارم باید بگویم این مهاجم از شم بالایی برای گلزنی برخوردار است و می‌تواند به درخشش خود در خط حمله پرسپولیس ادامه دهد. فیزیک بدنی خوب و جنگندگی بالای او باعث می‌شود روزهای خوبی را برای او در پرسپولیس پیش‌بینی می‌کنم. او مهاجم خوبی است و می‌تواند جای علیپور را در خط حمله پرسپولیس پر کند.

انتظاری در پایان گفت: بروز کرونا باعث شد این رقابت‌ها فرسایشی برگزار شود و تیم‌ها به خاطر این موضوع خسته هستند. با توجه به این موضوع من فکر می‌کنم تکلیف دیدار پرسپولیس و پاختاکور در پایان 90 دقیقه مشخص شود و امیدوارم تیم برنده این بازی پرسپولیس باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز