حسن روشن در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال از رفتارهای اشتباه سعادتمند ضربه خورد/ او به فکر حل مشکلات باشگاه نبود

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۶۷۰۷
استقلال از رفتارهای اشتباه سعادتمند ضربه خورد/ او به فکر حل مشکلات باشگاه نبود
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: احمد سعادتمند برای ماندن در استقلال هواداران را فریب داد.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص برکناری مدیرعامل استقلال، اظهار داشت: تنها هنر احمد سعادتمند در استقلال این بود که خوب حرف می‌زد و مسایلی را عنوان می‌کرد که هواداران دوست داشتند بشنوند. به سعادتمند قبلا نصیحت کرده بودم به جای اینکه حرف بزند باشگاه داری کند اما متاسفانه او هیچ هنری در این زمینه نداشت و روزهای سختی را برای استقلال رقم زد.

او با بیان اینکه سعادتمند برای نجات خودش بقیه را نابود می‌کرد، افزود: شما به عنوان پدر یک خانواده اگر اشتباهی از فرزندت سر بزند نباید آن را در بوق و کرنا کنید اما متاسفانه مدیرعامل استقلال به جای اینکه به فکر حل مشکلات باشگاه باشد و بخواهد با روش درست آنها را مدیریت کند می‌خواست فقط خودش را مطرح کند اما سر همین ماجرای قلیان کشیدن بازیکنان او فقط می‌خواست از خودش رفع اتهام کند و بازیکنان را خراب کند.

روشن با اشاره به ادعاهای سعادتمند درخصوص مذاکره با استراماچونی و نوری گفت: 3 ماه پیش گفتم که استراماچونی به ایران نمی‌آید. کاملا مشخص بود که سعادتمند می‌خواست از محبوبیت استراماچونی سوءاستفاده کرده و اشتباهاتش را پشت او پنهان کند. او درست در آستانه بازی دربی تمرکز مجیدی و بازیکنان را به هم زد و کاری کرد که فرهاد از استقلال فرار کند. بعد هم که دید دیگر نمی‌تواند با نام مربی ایتالیایی بازی کند اسم الکس نوری را مطرح کرد و چندوقت هم با نام او بازی کرد. شرایطی هم که الان برای استقلال پیش آمده نتیجه رفتارها و کارهای اشتباه سعادتمند است که در نهایت هم خودش عواقبش را دید هم استقلال لطمه خورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز