مریم هاشمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تصمیمات فدراسیون به باشگاه ضربه زد/ دوست دارم لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۸:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۶۷۲۶
تصمیمات فدراسیون به باشگاه ضربه زد/ دوست دارم لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار شود
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: دوست دارم مسابقات لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

مریم هاشمی، سرمربی تیم والیبال سایپا درباره میزان آمادگی تیمش برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: بیش از سه هفته است که تمرینات تیم را استارت زدیم و در حال حاضر هم تمرینات قدرتی را انجام می‌دهیم. خوشبختانه در این مدت برنامه آمادگی تیم را به خوبی سپری کردیم. امیدوارم در این فرصت اندک باقی مانده نیز بتوانیم به آمادگی لازم برسیم تا بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم.

او با اشاره به نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ توضیح داد: فعلا که فدراسیون هیچ برنامه‌ای را اعلام نکرده، فقط مشخص شده 9 تیم در مسابقات لیگ امسال حضور دارند و قرار است به زودی قرعه‌کشی مسابقات هم توسط فدراسیون انجام شود تا تکلیف بازی‌ها مشخص شود. در مورد نحوه برگزاری بازی‌ها هم طبق روال همیشگی اصلا لیگ در دنیا یعنی رفت و برگشت در این شرایط هم به نظرم برگزاری متمرکز به دلیل حضور چند تیم در یک شهر و ... خطر ابتلا به کرونا را بیشتر و بهتر است به همان شکل رفت و برگشت برگزار شود.

هاشمی درخصوص برگزاری پلی‌آف نیز گفت: من به‌شخصه امسال موافق برگزاری پلی‌آف نبودم چون که باید قبل از هر بازی بازیکنان تست کرونا بدهند که این مسائل هزینه تیم‌ها را بالا می‌برد، از طرفی رعایت فاصله اجتماعی در تمرینات و بازی‌ها واقعا سخت است. پس با این اوصاف هر چه تعداد بازی‌ها کمتر باشد بهتر است.

سرمربی تیم سایپا در پایان درباره افزایش سهمیه ملی‌پوشان در تیم‌های لیگ برتری بیان کرد: متاسفانه تصمیمات فدراسیون به باشگاه‌ها ضربه می‌زند. پیش از این عنوان شده هر تیم می‌تواند 7 بازیکن جذب کند ولی حالا 20 روز مانده به شروع لیگ آن‌هم درحالی که بودجه اکثر تیم‌ها تمام و تیم‌شان بسته شده، اعلام می‌کنند هر تیم می‌تواند 9 ملی‌پوش جذب کند که این موارد واقعا جای تعجب دارد. به‌شخصه باشگاه سایپا در این زمینه متضرر شد چراکه به‌خاطر قانون قبلی دو بازیکن ملی‌پوش خود را رد کرد و حالا هم بودجه‌ای برای جذب بازیکن ندارد و یا بر فرض که بودجه هم باشد ولی فرصتی برای آنالیز و انتخاب نیست. 2/5

نظر شما