افشین ملایی:

وزارت ورزش از فدراسیون همگانی حمایت می‌کند

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۶:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۶۷۳۷
وزارت ورزش از فدراسیون همگانی حمایت می‌کند
رییس فدراسیون ورزش همگانی گفت: وزارت ورزش و جوانان به شکل سازمانی در حال گسترش حمایت‌ها از فدراسیون ورزش‌های همگانی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، افشین ملایی، رییس فدراسیون ورزش همگانی در مراسم اختتامیه پویش سراسری آماده باش با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تلاش بر این بوده تا در بحران ناشی از این ویروس، ورزش همگانی تعطیل نشود، گفت: کمپینی از سوی فدراسیون همگانی مدنظر قرار گرفت و یکی از اهداف آن فعالیت های قابل اجرا در فضای مجازی و معطوف به خانواده های ایرانی بود. اعتلای سلامت مردم ایران هدف اصلی ماست و به تدریج باید به فضای جدی تری ورود کنیم و گام های بلندتری را در ورزش همگانی برداریم.

ملایی با بیان اینکه مهم ترین استراتژی این فدراسیون، ظرفیت سازی، شبکه سازی و حمایت طلبی از منابع موجود در سطح ملی است، گفت: کشور ما ظرفیت های بسیار زیادی دارد و باید در راستای شناسایی و استفاده از این ظرفیت ها حرکت کنیم.

رییس فدراسیون ورزش همگانی رویکرد اصلی فدراسیون ملی ورزش های همگانی در چهار ساله آینده را شناخت و تمرکز بر رفع موانع مشارکت افراد در فعالیت های ورزشی دانست و عنوان کرد: برای ما بسیار مهم است که بدانیم که مشکلاتی پیش روی انجام فعالیت بدنی کودکان و بانوان ایرانی وجود دارد. با برنامه ریزی و به صورت گام به گام در راستای کاهش و حذف موانع پیش روی فعالیت بدنی این اقشار حرکت خواهیم کرد.

ملایی با تاکید بر اینکه عزم جدی این فدراسیون در راستای حل مشکلات گام بر می دارد، عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان به شکل سازمانی در حال گسترش حمایت‌ها از فدراسیون ورزش‌های همگانی است و ابلاغ اعتبارات وزارت ورزش با عنوان پروژه هایی که در فدراسیون عملیاتی می شود به ادارات کل کشور ابلاغ خواهد شد.

نظر شما