باید پاختاکور را فراموش کنیم؛

رسن: گل زدن به پرسپولیس آسان نیست

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۰۶۷۰۲۲
رسن: گل زدن به پرسپولیس آسان نیست
هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به سازماندهی دفاعی این تیم و آمار قابل توجه گل نخوردن در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: باید دیدار با پاختاکور را فراموش کنیم و به فکر دیدار با النصر باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با دو گل تیم پاختاکور ازبکستان را شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس در پایان این مسابقه، گفت: ما قدرت دفاعی بسیار عالی داریم که کمک کرد تا به مرحله نیمه نهایی برسیم. برای حریفان آسان نیست که به پرسپولیس گلزنی کنند.

او ادامه داد: در 6 مسابقه گذشته که در قطر انجام دادیم، فقط یک گل آن‌هم از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم. این نشان می‌دهد که سیستم ما خوب کار کرده است.

رسن با اشاره به تیم پاختاکور یادآور شد: بازی دشواری مقابل تیمی سازمان یافته داشتیم. پاختاکور تحت تاثیر کارت قرمز قرار گرفت بخصوص که این اتفاق در دقایق ابتدایی بازی رخ داد. قطعاً این اتفاق به ما کمک کرد. از این موقعیت استفاده کردیم و دو گل زودهنگام در نیمه دوم زدیم. در مجموع بازی خوبی انجام دادیم ولی ما باتوجه به تلاش زیاد در بازی با السد، خسته بودیم.

هافبک پرسپولیس گفت: 6 مسابقه در قطر انجام دادیم که همه آنها تعیین کننده بود. باید دیدار با پاختاکور را فراموش کنیم و برای بازی با النصر و صعود به فینال استارت بزنیم. مربیان ما بازی‌های النصر را تماشا و نقاط قوت و ضعف حریف را آنالیز کرده‌اند. برای ارائه بهترین عملکردمان در روز شنبه آماده می‌شویم.

نظر شما