ژاله فرامرزیان:

بودجه‌ سال آینده وزارت ورزش باید ۳ برابر شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۱:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۷۸۹۸
بودجه‌ سال آینده وزارت ورزش باید ۳ برابر شود
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در خواست سه برابر شدن اعتبارات حوزه ورزش در سال 1400 را از رییس سازمان برنامه و بودجه خواستار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ژاله فرامرزیان، گفت: مدیریت مجموعه منابع ورزش کار سختی است. 100 درصد اعتبار امروز ما، معادل با 20 درصد اعتبار سال گذشته است. امیدوارم 100 درصد پولمان پرداخت شود تا بیشتر از این شرمنده روسای فدراسیون‌ها نشویم.

او ادامه داد: چالش دیگر ورزش مواجه با ویروس کرونا است. مکان‌های ورزشی را براساس قانون اجاره دادیم و از این راه درآمدزایی کردیم و عواید آن را به به استان‌ها می‌فرستادیم. سال گذشته 73 میلیارد درآمد داشتیم و در سال جاری فقط 8 میلیارد پول داریم

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: متاسفانه با وجود این که قرار بود 42 درصد بودجه فدراسیون‌ها را پرداخت کنیم، فقط 21 درصد تخصیص داده شده است. بقیه پول را برای شهرستان‌ها فرستاده ایم تا صرف نگهداری از مکان هایشان کنند.

او ادامه داد: سال گذشته پیشنهاد ما برای اعتبارات حوزه ورزش 900 میلیارد بود اما حدود 400 میلیارد تصویب شد.

فرامرزیان گفت: بودجه سال 1400 با توجه به تورم و افزایش قیمت ها، باید 3 برابر شودتا بتوانیم تمامی هزینه های مربوط به اعزامها را پرداخت کنبم.

او همچنین گفت: در سال گذشته 85 درصد اعتبارات تخصیص‌ داده شد اما در همان سال حدود 82 میلیارد برای پاداش قهرمانان در جاکارتا هزینه کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز