بعد از برد مقابل النصر؛

رسول‌پناه به قرمزپوشان تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۱:۵۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۸۱۰۰
رسول‌پناه به قرمزپوشان تبریک گفت
سرپرست باشگاه پرسپولیس صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس  با انتشار پیامی، برد درخشان تیم پرسپولیس مقابل النصر عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 و صعود به فینال معتبرترین رقابتهای باشگاهی آسیا را به هواداران، کادر فنی و بازیکنان تیم تبریک گفت.

آنچه امروز در دوحه شاهد بودیم، نمادی بود از غیرت و تعصب ایرانی و عظمت باشگاه بزرگ پرسپولیس. تبریک به همه هواداران که سرمایه های اصلی باشگاه هستند و این موفقیتها کمترین حق آنها به حساب می آید و قطعا شادی های بزرگتری را سزاوار هستند. 

در نهایت، تبریک به بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس. دست مریزاد به غیرت و همت شما که با تمام وجود جنگیدید و افتخاری بزرگ را برای فوتبال ایران رقم زدید. نام شما در صفحه زرینی از کتاب تاریخ باشگاه پرسپولیس ثبت خواهد شد و البته در تاریخ فوتبال ایران نیز ماندگار هستید. آنچه شما موفق به انجام آن شدید، یک شاهکار است.

بعد از چند بازی سخت و نفسگیر در فاصله های کوتاه زمانی، موفق شدن در یک دوئل 120 دقیقه ای آن هم با ضربه ای که قبل از بازی با حکمی ناعادلانه به تیم زدند و با وجود 10 نفره شدن تیم در جریان بازی، فقط از شما و غیرت شما بر‌می آمد. موفقیتی که مردم را از خوشحالی به خیابانها کشاند تا برای دقایقی غمها و نگرانی‌های خود را فراموش کنند. شما به معنای واقعی کلمه قهرمان هستید و قطعا قهرمانی در آسیا نیز برازنده شماست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز