نادر انصاری:

برنامه دور رفت لیگ برتر تغییر نخواهد کرد

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۸۴۴۴
برنامه دور رفت لیگ برتر تغییر نخواهد کرد
دبیر کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال گفت: به‌رغم حذف تیم شهروند اراک از جدول مسابقات، برنامه دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان تغییر نخواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نادر انصاری درباره حذف تیم شهروند اراک و تغییر در برنامه مسابقات افزود: با گذشت پنج هفته از شروع لیگ برتر والیبال، تغییری در برنامه مسابقات لیگ برتر مردان در دور رفت ایجاد نخواهد شد و تیم‌ها طبق برنامه تدوین شده بازی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: تنها تغییر برنامه دور رفت، استراحت تیم‌هایی است که قرار بود مقابل شهروند اراک بازی داشته باشند. با توجه به این‌ که یک استراحت هم از قبل در جدول مسابقات دیده شده است، از این پس و تا پایان دور رفت رقابت‌ها، هر هفته ۲ تیم استراحت خواهند داشت.

دبیر کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات ادامه داد: برای دور برگشت، به باشگاه‌ها پیشنهاد می‌دهیم که برنامه مسابقات براساس جدول ۱۴ تیمی تنظیم شود. به این صورت که هیچ تیمی استراحت نداشته باشد. البته از آن‌جا که ممکن است برخی باشگاه‌ها از این موضوع متضرر شوند، در صورت مخالفت با این پیشنهاد، برنامه دور برگشت مطابق با دور رفت اجرایی خواهد شد.

انصاری همچنین به تغییر ساعت بازی‌های تیم لبنیات هراز آمل اشاره کرد و گفت: باشگاه لبنیات هراز آمل در ابتدای فصل اعلام کرده بود به دلیل پخش تلویزیونی، بازی‌های خانگی این تیم ساعت ۱۷ برگزار شود، اما با تغییر ساعت اذان مغرب، این باشگاه درخواست داده تا بازی‌های این تیم همانند دیگر مسابقات، ساعت ۱۶ برگزار شود. به این ترتیب، امروز دیدار هراز آمل و هورسان رامسر ساعت ۱۶ انجام خواهد شد.

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، روز جمعه تیم شهروند اراک را از لیگ برتر سال ۹۹ حذف کرد.

این اقدام به درخواست مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی انجام شد که اعلام کرد این اداره کل نمی‌تواند هزینه‌های تیم شهروند را تامین و به تعهدات این تیم عمل کند، زیرا در استان برای این موضوع همکاری لازم وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز