جامانده‌های بزرگ لیست تیم ملی؛

ستاره‌های مورد غضب اسکوچیچ چه کسانی هستند؟

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۰:۰۶:۵۱
کد خبر: ۱۰۶۸۵۹۱
ستاره‌های مورد غضب اسکوچیچ چه کسانی هستند؟
لیست جدید تیم ملی فوتبال غایبان سرشناسی از جمله لژیونرها و بازیکنان قدیمی و باتجربه دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دراگان اسکوچیچ اولین لیست بازیکنان موردنظرش برای دعوت به تیم ملی را اعلام کرد. لیستی که مرور آن نشان می‌دهد سرمربی کروات تیم ملی، علاوه بر لیگ برتر فوتبال، عملکرد لژیونرها را به‌طور کامل زیر نظر داشته است. علاوه بر این سن و سال بازیکنان دعوت شده و کنار گذاشتن نفراتی مثل اشکان دژاگه و مسعود شجاعی هم گویای این است که اسکوچیچ تصمیم به جوانگرایی در تیم ملی دارد و می‌خواهد بازیکنان جدید شاغل در فوتبال ایران را محک بزند.

در نخستین لیست سرمربی تیم ملی علامت سوال‌هایی هم وجود دارد و برخی بازیکنان با تجربه و قدیمی و حتی لژیونرهایی مثل کریم انصاری‌فرد و رامین رضائیان از این لیست حذف شده‌اند.

در ادامه به بررسی ابهامات لیست اسکوچیچ و بازیکنانی که می‌توانستند در این لیست حضور داشته باشند، می‌پردازیم.

سیدحسین حسینی

502

گلر شماره یک فصل گذشته استقلال که خیز بلندی برای تبدیل شدن به دروازه‌بان شماره یک تیم ملی برداشته بود حالا نه تنها نمی‌تواند رویای خود را دنبال کند بلکه به تیم ملی دعوت هم نشده است. حسینی در فصل اخیر عملکرد پرنوسان و ضعیفی درون دروازه استقلال داشت به طوریکه استقلال به عنوان تیم دوم جدول 31 گل دریافت کرد. حسینی در لیگ قهرمانان هم عملکرد ضعیفی داشت و باعث شد اسکوچیچ قید دعوت او به تیم ملی را بزند.

حامد لک

81

نقطه مقابل حسینی، حامد لک است. دروازه‌بان فصل گذشته ماشین‌سازی که در فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست عملکرد فوق‌العاده‌ای همراه این تیم در لیگ قهرمانان داشت تا پاسخ محکمی به منتقدانش بدهد. لک در 7 بازی که برای پرسپولیس به میدان رفت فقط 2 گل آن هم از روی نقطه پنالتی خورد اما حتی این عملکرد خوبش هم باعث نشد به تیم ملی دعوت نشد.

رامین رضائیان

دیدار+تیم_های+ملی+فوتبال+ایران+و+پرتغال

یکی از علامت سوال‌های بزرگ درباره لیست تیم ملی دعوت نشدن رامین رضائیان است. مدافع سابق پرسپولیس که در سال‌های گذشته پای ثابت تیم ملی بود، با وجود عملکرد خوبی که در الدحیل قطر داشت جایی در لیست اسکوچیچ ندارد. به نظر می‌رسد انتشار عکس‌های غیراخلاقی از رضائیان باعث شده او از لیست تیم ملی دور بماند.

اشکان دژاگه

01533255

کاپیتان تراکتور با وجود اینکه نمایش نسبتا خوبی در ترکیب این تیم در لیگ نوزدهم داشت و در فینال جام حذفی هم عامل اصلی برد تیمش بود اما به تیم ملی دعوت نشد. دژاگه بعد از دعوت نشدن به تیم ملی استوری طعنه آمیزی منتشر کرد تا دلخوری خود را نشان دهد.

مسعود شجاعی

58

شجاعی هم که در سال‌های اخیر پای ثابت تیم ملی بوده اما انگار در تفکرات سرمربی کروات جایی ندارد. البته شجاعی فصل ضعیفی را در تراکتور سپری کرد و بالا رفتن سنش هم می‌تواند یکی از دلایل دعوت نشدن او به تیم ملی باشد.

علی علیپور

203

بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس یکی دیگر از علامت سوال‌های بزرگ لیست تیم ملی است. علیپور که از پرسپولیس به ماریتیموی پرتغال پیوسته هنوز در ترکیب این تیم به میدان نرفته و شاید دور بودن او از مسابقات باعث شده به تیم ملی دعوت نشود.

کریم انصاری فرد

01533256

کریم انصاری فرد دیگر ستاره‌ای است که به نظر می‌رسد جایش در تیم ملی خالی باشد. مهاجم گلزن فوتبال ایران در السیلیه قطر آنقدر خوش درخشید تا دوباره راهی فوتبال یونان و این بار تیم آاک شود اما اسکوچیچ نام او را نیز در فهرست اول خود جای نداده تا یک شگفتی دیگر رقم بخورد.

سعید عزت‌الهی

Ezatollahi10

غیبت سعید عزت‌الهی، هافبک دفاعی توانمند و لژیونر فوتبال ایران که طی سال‌های گذشته در مرکز زمین بازی‌های درخشانی داشته نیز از عجایب لیست اسکوچیچ است. او که در ترکیب اصلی تیم وایله دانمارک به میدان می‌رود از مهم‌ترین غایبان لیست اسکوچیچ است.

امید ابراهیمی

Ebrahimi1

نمی‌شود از عدم دعوت امید ابراهیمی به تیم ملی هم به سادگی گذشت. هرچند که ابراهیمی مدت زیادی است در میادین حضور نداشته و شاید دلیل عدم دعوتش همین موضوع باشد اما او ستاره تیم ملی در سال‌های اخیر بوده است. باید دید نظر اسکوچیچ در آینده نسبت به او تغییر می کند یا نه.

آشوبی: به آینده تیم ملی با اسکوچیچ خوشبین هستم

فرزاد آشوبی، پیشکسوت و کارشناس فوتبال، درخصوص لیست جدید نفرات دعوت شده به تیم ملی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: لیست نفرات دعوت شده به تیم ملی لیستی منطقی است. اگر از غیبت بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند که ظاهرا به دلیل مصدومیت بوده فاکتور بگیریم، به نظر من فقط جای کریم انصاری‌فرد در این لیست خالی است چون او در باشگاهش عملکرد خوبی داشته و شایسته دعوت به تیم ملی است.

او ادامه داد: بررسی نفرات دعوت شده نشان می‌دهد اسکوچیچ در زمان برگزاری لیگ، مسابقات را زیر نظر داشته چون بودن نام بازیکنانی مثل غلامی و نجاریان در این لیست گویای این است که سرمربی تیم ملی بازی‌های لیگ را به خوبی آنالیز کرده است. 

آشوبی افزود: شخصا به آینده تیم ملی با اسکوچیچ خوشبین هستم و معتقدم او با توجه به عملکرد خوبی که در تیم‌های ملوان بندرانزلی، فولاد خوزستان، خونه‌به‌خونه بابل و صنعت نفت آبادان با بضاعت کم داشته می‌تواند در تیم ملی هم موفق باشد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز