عبدالحمید احمدی:

فدراسیون‌ها مشارکت خوبی داشتند/ برای هفته تربیت بدنی برنامه‌های متنوعی در نظر داریم

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۸۷۷۱
فدراسیون‌ها مشارکت خوبی داشتند/ برای هفته تربیت بدنی برنامه‌های متنوعی در نظر داریم
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: برای هفته تربیت بدنی برنامه‌های متنوعی را در نظر خواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی، معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در دومین جلسه شورای  ورزش همگانی کشور اظهار کرد:  جلسه قبلی ما در خرداد ماه سال ۹۹ برگزار شد که در این جلسه برنامه‌های حوزه ورزش همگانی و ... ارائه و تصویب شد. از جمله برنامه‌هایی که در این مدت طی ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان مورد توجه قرار گرفت بحث اهمیت دادن به ورزش همگانی در فدراسیون‌های ورزشی بود، تصویب سند ارتقای فرهنگ ورزش همگانی، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش همگانی را داشتیم که در این برنامه تیم جدید فدراسیون انتخاب شد.

او ادامه داد: نشست شورای سیاست گذاری شهرهای فعال را داشتیم، همچنین در سال ۹۹ رویکرد وزارت ورزش مشارکت جدی فدراسیون‌ها در ورزش همگانی بوده است که خوشبختانه استقبال خوبی از این برنامه صورت گرفت، در سوم مهرماه افتتاح ۳۳۵ پروژه ورزشی را داشتیم که بخش قابل توجه آن در بخش ورزش همگانی بود، خوشبختانه در ۵ مهرماه انتخابات ورزش‌های دانشگاهی را برگزار کردیم، در ادامه اقداماتی که در حوزه ورزش همگانی داشتیم خوشبختانه اعتبار خوبی به را استان‌ها اختصاص دادیم آنهم در شرایط تنگناهای اقتصادی که وجود دارد. 

احمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در آبان ماه هم انتخابات فدراسیون ورزش‌های روستایی را در پیش خواهیم داشت. البته برنامه‌های جدیدی را هم به مناسبت هفته تربیت بدنی پیش‌بینی کردیم که برگزار خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز