نشست ویژه پیشکسوتان باشگاه استقلال با وزیر ورزش و جوانان

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۰۶۹۱۴۵
نشست ویژه پیشکسوتان باشگاه استقلال با وزیر ورزش و جوانان
جمعی از پیشکسوتان باشگاه استقلال ظهر امروز با حضور در ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی فر دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات باشگاه استقلال گفتگو کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در این دیدار که علی جباری، جواد قراب، نصراله عبداللهی، پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، جواد زرینچه، رضا حسن زاده و امید روانخواه و همچنین مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان حضور داشتند، پیشکسوتان استقلال نقطه نظرات خود در خصوص مباحث مختلف و مشکلات باشگاه استقلال را بیان نمودند و خواستار تشکیل کمیته فنی منتخب پیشکسوتان شدند.

حاضران در جلسه همچنین در خصوص وضعیت حال حاضر این باشگاه هم مطالبی را بیان و پیشنهاداتی ارائه نمودند و خواستار تسریع در روند خصوصی سازی و ورود باشگاه استقلال به بازار سرمایه شدند.

در ادامه این نشست صمیمی، مهدی‌ علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان گزارشی از اقدامات انجام شده در باشگاه استقلال طی یک سال اخیر را ارائه کرد.

در این نشست وزیر ورزش و جوانان نیز با تشکر از حساسیت پیشکسوتان به موضوعات استقلال به جلسات خود با پیشکسوتان اشاره ، و گفت: نظرات شما چه در دیدارهای خصوصی که رسانه ای نمی شود، چه در این دیدارهای رسمی برای ما مهم است و به عنوان نظرات کارشناسی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

اوپیشنهاد تشکیل کمیته فنی منتخب پیشکسوتان را منطقی و حرفه ای دانست و از هیئت مدیره باشگاه استقلال خواست  در این خصوص اقدام کنند.

مسعود سلطانی‌فر همچنین با اشاره با تاکید پیشکسوتان در مورد واگذاری استقلال گفت: مراحل نهایی این واگذاری در حال انجام است و طی ماه های آینده این اتفاق بزرگ و تاریخی در ورزش کشور انجام می شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز