هفته هفتم لیگ برتر والیبال؛

جدال مدعیان در پایتخت و امید سیرجانی‌ها برای تثبیت صدرنشینی در ارومیه

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۹۳۲۴
جدال مدعیان در پایتخت و امید سیرجانی‌ها برای تثبیت صدرنشینی در ارومیه
هفته هفتم لیگ برتر والیبال مردان روز چهارشنبه شانزدهم مهرماه با شش دیدار پیگیری خواهد شد. تیم‌های مدعی سایپا و شهرداری ورامین در حالی در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند که فولاد سیرجان در ارومیه کار چندان سختی برای حفظ صدرنشینی خود نخواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز چهارشنبه هفته جاری با شش دیدار در شهرهای یزد، اردکان، ارومیه، رامسر، قزوین و تهران پیگیری خواهد شد.

تیم‌های سایپا و شهرداری ورامین که از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها هستند و در هفته ششم با شکست برابر حریفان خود روبه‌رو شدند، این هفته در تهران و در سالن سایپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

سایپا و شهرداری ارومیه در حال حاضر با ۴ برد و ۱۳ امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم جدول قرار دارند و تیم بازنده در این مسابقه حساس، سومین شکست فصل خود را تجربه خواهد کرد؛ شکستی که فاصله از صدر جدول را نیز افزایش خواهد داد.

تیم فولاد سیرجان که صدر جدول لیگ برتر را در اختیار دارد، این هفته در سالن غدیر ارومیه به مصاف آذرباتری این شهر می‌رود. به نظر نمی‌رسد که شاگردان تندروان سرمربی تیم فولاد سیرجان برای حفظ سکوی نخست جدول در این مسابقه کار سختی پیش رو داشته باشند. به ویژه که تیم آذرباتری در این مسابقه، سرمربی، سرپرست، مربی بدنساز و دو بازیکن خود را به دلیل محرومیت همراه نخواهد داشت.

فولاد مبارکه سپاهان که با پنج برد و ۱۴ امتیاز در جایگاه دوم جدول است نیز این هفته در قزوین میهمان شهرداری این شهر است. نماینده قزوین با دو برد و ۶ امتیاز در رتبه نهم جدول است، برای کسب سومین پیروزی خود انگیزه زیادی در این بازی خانگی دارد، اما غلبه بر سپاهان که با شکست شهرداری ورامین در هفته ششم، انگیزه مضاعف برای تکرار پیروزی دارد، کار آسانی برای میزبان نخواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز