شرایط ما در آسیا مثل استقلال بود؛

نوازی: باید بهترین مراسم خداحافظی برای رحمتی ترتیب داده شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۶۹۵۱۵
نوازی: باید بهترین مراسم خداحافظی برای رحمتی ترتیب داده شود
مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: برای مهدی رحمتی باید بهترین و شیک ترین مراسم خداحافظی ترتیب داده شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد نوازی با اشاره به نمایش شهرخودرو در لیگ قهرمانان گفت: مشکلاتی که استقلال هم در آسیا داشت ما هم داشتیم و با نبود نفرات جدید به میدان رفتیم. اما بچه های ما خوب بازی کردند، درست است که نتیجه نگرفتیم اما عملکردمان خوب بود و تجربه خیلی خوبی برایمان بود. توانستیم هم ما و هم بازیکنان تجربه خوبی کسب کنیم و بعد آمدیم چند روز استراحت کردیم و در مشهد تمرین داشتیم و حالا به زمین کارگران آمده‌ایم تا اولین جلسه تمرینی را در تهران داشته باشیم. ۱۰-۱۲ روز اینجا هستیم و بازی دوستانه خواهیم داشت. یک سری بچه ها هم تازه اضافه شدند و امیدواریم به شرایط ایده آل برسند.

دستیار رحمتی در ادامه گفت: امیدواریم در لیگ برتر برخلاف بازی های آسیایی، نتیجه بگیریم و موفقیت خیلی خوبی کسب کنیم. خوب تمرین کرده‌ایم و امیدواریم شرایط خوبی را به دست بیاوریم. برنامه بازی ما مشخص نیست و چون امروز آمده‌ایم، باید هماهنگ کنیم. بازی با تیم ملی نوجوانان پیشنهاد شد اما چون فاصله کمی بود، قبول نکردیم. احتمال دارد با فولاد، ذوب آهن یا استقلال خوزستان بازی کنیم. فرقی نمیکند و فقط باید نقاط ضعف و قوت را مشخص کنیم و بتوانیم آن ها را پوشش دهیم تا در بازی های لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشیم.

نوازی درباره انتقاد از انتخاب مهدی رحمتی بیان کرد: الان هم شهرخودرو مدعی است اما بستگی به شرایط دارد. ما کمک حال آقای رحمتی هستیم و هرچه ایشان دستور بدهد، انجام می‌دهیم. این که می‌گویند آقای رحمتی تجربه ندارد به نظر من برعکس است. امیدوارم بازی خداحافظی شیکی برایش ترتیب بدهند. فکر می‌کنید کسانی که شروع کردند و بهترین مربی لیگ شدند، تجربه خاصی داشتند؟ من هم موافق این نظر هستم که مربی از پایین به بالا بیاید اما وقتی سیستم در فوتبال رعایت نمی‌شود، ایشان هم تصمیمات و اهداف و برنامه ای دارند و حالا هم قبول کردند و خوب کار می‌کنند و فکر می‌کنم تجربه ایشان در خط دروازه و این که از پشت تیمش را رصد کرده، یک تجربه خوب است. درست است که در صندلی ننشسته اما فکر میکنم تجربه خوبی است و ما هم تلاش میکنیم در کنار او تیم منسجمی را مهیا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز