نایب رییس کمیته المپیک:

با حضور ابطحی تحولات مثبتی در صندوق ایجاد شده است

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۰۶۹۶۰۷
با حضور ابطحی تحولات مثبتی در صندوق ایجاد شده است
مجمع عمومی سالیانه صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عصر روز گذشته (دوشنبه 14 مهرماه) مجمع عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با حضور دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، ژاله فرمرزیان معاون توسعه مدیریت منابع و پشتیبانی وزارت ورزش، دکتر ابطحی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صندوق، رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال، باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی ونایب رییس کمیته المپیک، مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی‌ورزشی، محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون در ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

پس از ارائه گزارش حسابرسی دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق، گزارشی جامع در تشریح برنامه‌های مختلف این مجموعه و شرکت‌های تابعه آن ارائه کرد.

در ادامه باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی و نایب‌رییس کمیته المپیک ضمن تقدیر از زحمات دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق تغییر و تحولات این مجموعه از زمان حضور ایشان را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و تاکید کرد: با صراحت کامل می‌گویم از زمان حضور دکتر ابطحی صندوق متحول شده و تغییرات بسیار خوبی رخ داده است.

وی همچنین گفت: من در گذشته تمایل داشتم که از حضور در هیئت امنا استعفا بدهم اما در طول مدت مدیریت دکتر ابطحی آنقدر عملکرد ایشان را مثبت و درخشان دیدم که امروزه با افتخار به حضور در هیئت امنا و همراهی با برنامه‌های صندوق اشتیاق فراوان دارم.

در پایان برنامه‌ها و رویکردهای صندوق مورد تاکید و حمایت اعضای مجمع قرار گرفت.

نظر شما