به همت تیم قلم ورزش انجام شد؛

تجلیل از نویسندگان و عکاسان پیشکسوت ورزش کشور به مناسبت روز ملی روستا

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۰۶۹۶۱۲
تجلیل از نویسندگان و عکاسان پیشکسوت ورزش کشور به مناسبت روز ملی روستا
در حاشیه برگزاری دیدار دوستانه فوتبال تیم های "قلم ورزش" و "منتخب روستا"، به همت تیم قلم ورزش از نویسندگان و عکاسان پیشکسوت ورزش کشور تجلیل شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در جریان این دیدار که به مناسبت روز ملی روستا و با حضور دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و اصحاب رسانه، هنر، اقتصاد و ورزش و با همکاری خوب مهندس عباسی مدیرعامل موسسه فرهنگی و ورزشی پیام، برگزار شد، تیم قلم ورزش در راستای اهداف فرهنگی خود با اهدای هدایایی از قاسم محمدی و حسین ماهوت فروش دو عکاس نام آشنا و پیشکسوت ورزشی و از محمود نظر و علی بردبار دو نویسنده قدیمی و مطرح ورزش، به پاس سال ها حضور ماندگار در عرصه ورزش و رسانه قدردانی کرد.

همچنین حاضران با یاد از "یونس علیشیری" و "جمشید داهول" دو استاد مسلم عکاسی ورزشی که در بستر بیماری هستند، برای آنان و تنی جند از نویسندگان ورزشی که دچار بیماری کرونا شده اند، آرزوی سلامتی و شفای عاجل کردند. در پایان این مسابقه، تیم منتخب روستا با نتیجه ۴ بر ۳ بر تیم قلم ورزش (خبرنگاران و عکاسان ورزشی) غلبه کرد و برنده اولین دوره جام روستا شد.

نظر شما