فدراسیون‌ها موظف به اختصاص منابع به مناطق روستایی هستند؛

حجتی: هدف از تشکیل کمیته ورزش روستا اجرای عدالت اجتماعی است

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۱:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۹۶۲۵
حجتی: هدف از تشکیل کمیته ورزش روستا اجرای عدالت اجتماعی است
مدیرکل توسعه ورزش مناطق روستایی وزارت ورزش و جوانان گفت: سیاست جدیدی در وزارت ورزش اتخاذ شده است و همه فدراسیون‌ها و هیات‌های استانی موظف هستند به غیر از اینکه متولی ورزش حوزه خود در شهرها هستند در روستاها نیز فعالیت لازم را داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا حجتی، مدیرکل توسعه ورزش مناطق روستایی وزارت ورزش و جوانان درخصوص تشکیل کمیته ورزش روستا که به دستور وزیر ورزش و جوانان شکل گرفته است اظهار داشت: در راستای توسعه عدالت اجتماعی، به خصوص عدالت ورزشی توجه ویژه به روستاها و مناطق محروم در دستور کار قرار گرفته است. سیاست جدیدی در وزارت ورزش اتخاذ شده است و همه فدراسیون‌ها و هیات‌های استانی موظف هستند به غیر از اینکه متولی ورزش حوزه خود در شهرها هستند در روستاها نیز فعالیت لازم را داشته باشند.

وی در ادامه افزود: فدراسیون‌ها موظف هستند طبق اساسنامه در سراسر کشور و همه نقاط رشته متبوع را گسترش دهند. در سیاست جدید کمیته‌ای را به نام کمیته ورزش روستا با این رویکرد تشکیل دادیم. فدراسیون‌ها موظف هستند با برنامه‌ریزی و تقسیم منابع و با توجه به شدت محرومیت مناطق مختلف توجه لازم را به روستاها داشته باشند.
حجتی خاطرنشان کرد: طرح ایجاد این کمیته از سوی دفتر توسعه ورزش روستایی آماده و در اختیار دکتر سلطانی فر قرار گرفت. تشکر می‌کنم از وزیر ورزش و جوانان که توجه لازم را به توسعه ورزش روستایی دارند و در این خصوص همیشه مساعدت لازم را دارند. امیدوارم که همه فدراسیون‌ها در راستای توسعه عدالت اجتماعی و مرام‌نامه اساسنامه به مناطق محروم توجه داشته باشند و شاهد یک تحول بزرگ در ورزش روستاها باشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز