رحمان احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پیام در تیم ملی موفق می‌شود/ مربی شدم تا عرصه برای جوان‌ترها باز شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۹۷۵۱
مربی تیم سپاهان بر این باور است که دروازه‌بان جوان این تیم می‌تواند خیلی زود به عنوان لژیونر فوتبال ایران معرفی شود.

رحمان احمدی، دروازه‌بان اسبق سپاهان و تیم ملی که اخیرا به عنوان مربی دروازه‌بانان زردپوشان دیار زاینده‌رود برگزیده شده، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به انتخاب مسیر مربیگری در فوتبال اظهار داشت: با توجه به سن و سالی که دارم بهتر دیدم عرصه را برای جوان‌ها باز کنم. در مدت یک سالی که بازی نکردم پیگیر این موضوع بودم و دوست داشتم در عرصه دروازه‌بانی فعالیتم را ادامه دهم. در این مدت به خاطر بیماری کرونا کلاسی برگزار نشد و فقط یک کلاس برگزار شد که من در آن حضور پیدا کردم. در نهایت صحبت حضور در سپاهان مطرح شد که با توجه به علاقه شدیدی به این باشگاه داشتم این پیشنهاد را پذیرفتم.

مربی جوان سپاهان در ادامه تصریح کرد: با توجه به تغییر در کادر فنی و مدیریت باشگاه، شرایط خاصی برای سپاهان وجود دارد. این در حالی است که در زمینه بازیکن هم تغییراتی داشته‌ایم و برای رسیدن به شرایط ایده‌آل زمان می‌خواهیم.

احمدی در خصوص ناکامی سپاهان در لیگ قهرمانان گفت: همان‌طور که گفتم تیم ما با تغییراتی روبرو بود و با این شرایط در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و هماهنگی لازم را نداشتیم اما بازی به بازی بهتر شدیم، به‌طوری که بازی آخرمان را با پیروزی پشت سرگذاشتیم. در بازی‌های اول شرایط‌مان برای رویارویی با حریفان بد نبود اما در برخی لحظات متاسفانه تمرکزمان برهم خورد تا در نهایت نتوانیم در مجموع نتایج خوبی را کسب کنیم و خداحافظی زودهنگامی را از لیگ قهرمانان آسیا داشتیم.

مربی دروازه‌بان‌های سپاهان در خصوص شرایط پیام نیازمند، گلر جوان و تازه ملی‌پوش شده این تیم، تصریح کرد: پیام را از زمان حضورم در پیکان به عنوان دروازه‌بان این تیم می‌شناسم و معتقدم او بازیکنی بسیار باادب و باشخصیت است و از نظر فوتبالی و فنی هم یک بازیکن کاملا حرفه‌ای محسوب می‌شود که  حالاحالاهاجای پیشرفت دارد و می‌تواند در زمانی نه‌چندان دور به عنوان لژیونر فوتبالش را در خارج از ایران دنبال کند. دعوت او به تیم ملی هم اتفاق خوبی برایش محسوب می‌شود و مطمئن هستم در تیم ملی هم موفق خواهد شد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز