ایران ۲- ازبکستان یک

اولین برد تیم ملی با سرمربیگری دراگان/ آزمون و طارمی به ازبکستان هم رحم نکردند

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۷:۲۴:۱۷
کد خبر: ۱۰۷۰۴۲۵
اولین برد تیم ملی با سرمربیگری دراگان/ آزمون و طارمی به ازبکستان هم رحم نکردند
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی از سد تیم ملی ازبکستان عبور کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های ملی ایران و ازبکستان از ساعت 16:30 امروز در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که رقابت دو تیم در ورزشگاه پاختاکور با برتری 2 بر یک ملی‌پوشان کشورمان به اتمام رسید تا دراگان اسکوچیچ در نخستین حضورش روی نیمکت تیم ملی به اولین برد خود دست پیدا کند.

در دقیقه 6 کرنر ازبک‌ها با ضربه سر کودیرکولوف از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 8 با اشتباه سویونوف، دروازه‌بان ازبکستان توپ به قلی‌زاده رسید و او نیز آزمون را با دروازه حریف تک به تک کرد که ضربه مهاجم ایران از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 11 طارمی در محوطه جریمه توسط مدافع ازبکستان سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقیقه 13 شوت فنی و نرم قلی‌زاده از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 15 طارمی، سردار را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد که ضربه آزمون با تکل و دفع مدافع ازبکستان مواجه شد.

در دقیقه 28 در محوطه جریمه شوت سانجار کودیرکولوف به تیر دروازه برخورد کرد و از کنار دروازه ایران به بیرون رفت. در دقیقه 31 شوت شومورودوف از بالا دروازه به بیرون رفت و حاصلی نداشت. در دقیقه 34 شوت سردار آزمون از پشت محوطه جریمه در دستان سوبونوف جای گرفت. در دقیقه 41 سانتر قلی‌زاده با دفع مدافع ازبکستان همراه شد. در آخرین دقیقه نیمه نخست، سردار آزمون با یک شوت محکم و زیبا از پشت محوطه جریمه، دروازه میزبان را باز کرد تا تیم‌ ملی با برد به رختکن برود.

98.

در نیمه دوم و در دقیقه 51 فرار مهدی طارمی با خطای سویونوف گلر ازبک‌ها روی او همراه شد و داور پنالتی گرفت. در نهایت طارمی پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را به گل تبدیل کرد. در دقیقه 53 یک پاس در پشت محوطه جریمه به شومورودوف رسید و او در حالی که پشت دروازه بود، به زیبایی چرخید و با ضربه‌ای دقیق به گوشه دروازه، نخستین گل تیم ازبکستان را به ثمر رساند. در دقیقه 65 ضربه بازیکن ازبک به تیر دروازه تیم ملی برخورد کرد و در ادامه توپ روی دروازه میزبان آمد که ضربه طارمی را سویونوف دفع کرد. در دقیقه 67 پاس نورالهی در عمق به طارمی رسید و ضربه طارمی با واکنش سویونوف به کرنر رفت. در ادامه اتفاقی روی دروازه دو تیم رخ نداد تا ایران با نتیجه 2 بر یک میزبان خود را شکست دهد.

ترکیب تیم ملی ایران:

پیام نیازمند، صادق محرمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، احمد نورالهی (71- سیامک نعمتی)، وحید امیری (64- علی کریمی)، احسان حاج‌صفی (65- امید نورافکن)، علی قلی‌زاده (75- سامان قدوس)، سردار آزمون (75- مهدی قایدی)، مهدی طارمی (72-کاوه رضایی) و میلاد محمدی 

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب تیم ملی ازبکستان:

سویونوف، سایفیوف، آشورمراتوف (46- گلبان)، کوبلینوف، علی جانوف، تورائف (55- اکرم علی بایف)، کودیرکولوف، اسماعیلوف (55-علی با اف)، یاخشیبوف، ماشاریپورف و شومورودوف (77-سرجیوف)

سرمربی: وادیم آبراموف

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز