می‌دانستیم از کناره‌ها به تیم ما فشار وارد خواهد شد؛

اسکوچیچ: بازی با ازبکستان حکم محک زدن را داشت/ از عملکرد بازیکنان راضی هستم

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۷:۵۳:۰۸
کد خبر: ۱۰۷۰۴۴۶
اسکوچیچ: بازی با ازبکستان حکم محک زدن را داشت/ از عملکرد بازیکنان راضی هستم
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فرصت کمی برای آماده‌سازی بازیکنان داشتیم.

به گزارش گروه ورزششی خبرگزاری برنا؛ دراگان اسکوچیچ بعد از برتری تیم ملی مقابل ازبکستان اظهار داشت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که در این مسابقه به برتری رسیدند. از فدراسیون فوتبال نیز متشکرم که برای آماده‌سازی تلاش کردند.  به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم چون برد ساده‌ای به دست نیاوردیم. بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آنها در تمرینات شرکت کردند و کار سختی پشت‌سر گذاشتند.  فرصت کمی برای آماده‌سازی داشتیم و فقط دو جلسه فنی و یک جلسه توجیهی داشتیم. در نیمه اول بازیکنان مشغول ارزیابی بودند و انتظار داشتیم که در کناره‌ها دچار مشکل شویم.

او ادامه داد: به خاطر اینکه مشکل کناره‌ها را حل کنیم تغییر تاکتیک دادیم و با سیستم 1-2-3-4 بازی کردیم که خوشبختانه کناره‌های زمین بهتر شد. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و باید تأکید کنیم یکسری بازیکن جوان به تیم‌مان در نیمه دوم اضافه شدند که آنها می‌توانند انرژی خوبی به تیم ملی منتقل کنند. از نظر من بازی ما با ازبکستان که تیم خوبی است آزمون قابل قبولی محسوب می‌شود.

سرمربی تیم ملی گفت: ما می‌دانستیم ازبکستان با روش 1-4-1-4 بازی می‌کند و از کناره‌ها به تیم ما فشار وارد خواهد کرد اما قطعاً در بازی‌های رسمی با روش اصلی تیم ملی بازی خواهیم کرد و این بازی تنها حکم محک زدن را داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز