اردوی تیم‌ ملی فوتسال در تاشکند؛

محمدی: امروز با دید باز تری به مصاف ازبکستان می‌رویم

۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۷:۳۳
کد خبر: ۱۰۷۰۵۶۶
محمدی: امروز با دید باز تری به مصاف ازبکستان می‌رویم
دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران گفت: به کادرفنی بابت عملکرد خوب بازیکنان جوان دعوت شده به تیم تبریک می‌گویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سپهر محمدی در ابتدا گفت: ‎پس از یک وقفه چند ماهه که از بازی‌های تدارکاتی می‌گذرد، همه بازیکنان در کنار هم جمع شدیم و اردوی بسیار خوبی را در ازبکستان پشت سر می گذاریم. خوشبختانه در بازی اول به پیروزی رسیدیم و دیروز و امروز هم برای بازی دوم که عصر امروز برگزار می‌شود، خود را آماده کردیم. به هر حال طبیعی است پس از یک وقفه طولانی هماهنگی بالایی را بین بازیکنان در زمین شاهد نباشیم، اما رفته رفته این مشکل حل خواهد شد. در واقع همین بازی‌های تدارکاتی باعث می‌شود که تیم ملی به هماهنگی کامل برسد.

‌‎او در خصوص تیم ملی ازبکستان گفت: تیم ازبکستان همیشه از تیم‌های قدرتمند آسیا بوده و در واقع به نوعی حریف سنتی ایران هم به شمار می‌رود. آنها در بازی اول هم بسیار دونده و جنگنده ظاهر شدند و در دقایقی نیز توانستند فشار زیادی روی ما ایجاد کنند.

‌‎دروازه‌بان تیم ملی در خصوص عملکرد جوان‌های دعوت شده به تیم ملی، تصریح کرد: جوان‌ترها عملکرد خوبی از خود ارائه کردند که جا دارد هم به آنها و هم به کادرفنی بابت عملکرد خوبشان تبریک بگویم.

‌‎محمدی در خصوص بازی امروز برابر ازبکستان گفت: از نظرم در بازی امروز با تمهیداتی که کادر فنی در نظر گرفته و نگاه باز تر بازیکنان نسبت به تیم ازبکستان، عملکرد بهتری خواهیم داشت.

‌‎او با اشاره به تاثیر اردوی خارج از کشور تیم فوتسال گفت: همانطور که همه می‌دانند، ویروس کرونا باعث لغو بسیاری از برنامه‌های تیم‌های ملی شده است، با این حال با تلاش‌های خوب صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال، کمیته فوتسال و کادرفنی، شاهد برگزاری اردوی خوبی هستیم که قطعاً کمک بسیار زیادی به بازیکنان و کادرفنی برای جام ملت‌های آسیا می‌کند و تاثیر آن را خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز