علیرضا نیکبخت واحدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

الان فقط وقت حمایت است نه انتقاد/ فکری آرامش را به استقلال برگرداند

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۴:۱۳
کد خبر: ۱۰۷۰۷۷۰
الان فقط وقت حمایت است نه انتقاد/ فکری آرامش را به استقلال برگرداند
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: الان محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده و وظیفه همه ما حمایت از اوست.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال اظهار داشت: سالها در استقلال با فکری همبازی بودم و او کاپیتان من بوده است. او سال‌های زیادی بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو داشت و رکورد ویژه‌ای از نظر حضور در این تیم دارد. حرف زدن درباره تعصب و علاقه فکری به استقلال بیهوده است چون کارنامه او روشن است و مردم ایران هم حافظه فوتبالی قوی دارند. فکر می‌کنم حضور فردی مثل فکری روی نیمکت استقلال را باید به فال نیک بگیریم و از او حمایت کنیم.

بازیکن اسبق استقلال درباره اینکه گفته می‌شود فکری تجربه زیادی برای مربیگری در لیگ برتر ندارد، افزود: وقتی فرهاد مجیدی هم سرمربی استقلال شد این حرف‌ها را درباره او می‌زدند در صورتی که مجیدی واقعا نتایج خوبی گرفت و اگر مدیریت باشگاه پشتش را خالی نمی‌کرد قهرمان جام حذفی هم می‌شد. متاسفانه برخی منتظر نشسته‌اند تا از هر چیزی ایراد بگیرند. در شرایط سخت این روزهای استقلال کمتر کسی جرات می‌کرد سرمربی این تیم شود اما فکری با وجود مسایل و مشکلاتی که برایش پیش آمد این ریسک را پذیرفت. به نظر من انتخاب او کار درستی بود چون از جنس استقلال است و با فضای این تیم آشنایی زیادی دارد. الان هم هر کسی چه هوادار و چه پیشکسوت ادعای عشق به استقلال را دارد باید از تیم حمایت کند. الان وظیفه همه پیشکسوتان حمایت از مربی جدید است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال شرایط ویژه و حساسی دارد و در این برهه همه هواداران باید تیم محبوبشان را حمایت کنند تا بتوانیم کم کم از این شرایط سخت بگذریم. استقلال روزهای سختی را پشت سر گذاشته و تا همین حالا هم روزهای مهمی را برای آماده سازی از دست داده است. هواداران استقلال باید حواسشان را جمع کنند تا اتفاقات سال قبل تکرار نشود. استقلال سال‌هاست در لیگ به موفقیت نرسیده است. امسال باید سال اتحاد برای استقلالی ها باشد تا روزهای تلخ تمام شوند. استقلال این روزها بیشتر از هر چیزی به آرامش نیاز دارد و من امیدوارم فکری بتواند آرامش را به تیم برگرداند.

نیکبخت در پایان گفت: استقلال حتما باید برای لیگ بیستم تقویت شود و بازیکنانی جذب کند که اسم و رسم‌شان در حد استقلال باشد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز