طبق اعلام مسئولان؛

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۸ و ۲۰ سال کشور به‌ تعویق افتاد

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۵:۲۱
کد خبر: ۱۰۷۱۱۶۹
زمان برگزاری مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۸ و ۲۰ سال کشور و انتخابی تیم‌های ملی به دلیل نگرانی‌های شیوع موج سوم کرونا تغییر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمیته والیبال ساحلی در نظر دارد مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ و ۲۰ سال کشور و انتخابی تیم‌های ملی را با رعایت پروتکل‌های اجرایی و بهداشتی در کمپ ورزش‌های ساحلی بندر امیرآباد شهرستان بهشهر در استان مازندران برگزار کند.

پیش‌تر قرار بود مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۸ سال از ۲۲ تا ۲۴ مهرماه و زیر ۲۰ سال از ۲۷ تا ۲۹ مهرماه برگزار شود که باتوجه به شیوع موج سوم کرونا و نگرانی خانواده‌ها، لزوم رعایت اصول بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ و با توجه به تذکرات ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسابقات با تاخیره ۱۰ روز برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی جدید کمیته ساحلی، مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال از هفتم تا دهم آبان‌ماه و زیر ۲۰ سال هم از ۱۰ تا ۱۳ آبان‌ماه در کمپ ورزش‌های ساحلی بندر امیرآباد بهشهر برگزار خواهد شد.

بر اساس تاکید کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال، این مسابقات حکم انتخابی تیم‌های ملی را دارد و تنها بازیکنانی که در این رقابت‌ها شرکت کنند، امکان دعوت به اردوهای ملی را خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز