محسن بیاتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فکری حتما پشت تصمیماتش «فکری» دارد/ به انتخاب‌های سرمربی جدید احترام بگذاریم

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۷:۰۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۷۱۲۶۸
فکری حتما پشت تصمیماتش «فکری» دارد/ به انتخاب‌های سرمربی جدید احترام بگذاریم
بازیکن اسبق استقلال گفت: برای اینکه بیشتر درباره محمود فکری قضاوت کنیم باید به او زمان دهیم و ببینیم چه اتفاقاتی را در استقلال رقم می زند.

محسن بیاتی‌نیا، بازیکن اسبق استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص انتخاب سرمربی جدید آبی‌پوشان اظهار داشت: اینکه افراد جوان وارد عرصه سرمربیگری شوند اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال ایران است و موفقیت سرمربیان جوان می‌تواند عرصه را برای ورود بقیه مربیان جوانی که منتظر ورود به عرصه سرمربیگری هستند هموارتر کند. من هم برای محمود فکری به عنوان سرمربی جوان استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم چون او نماینده نسل جدید مربیان ایرانی است. همانطور که در گفت‌وگوهای قبلی‌ام با خبرگزاری برنا از فرهاد مجیدی حمایت کردم و گفتم باید به او فرصت داده شود الان هم از فکری حمایت می‌کنم و معتقدم باید به او فرصت داده شود. اینطور نباشد که با یکی، دو هفته ناکامی بخواهیم سرمربی جدید استقلال را قضاوت کنیم. اصولا تخریب کار ساده‌ای است اما ما باید به فکر ساختن باشیم.

او ادامه داد: نمی‌توانیم سرمربی جدید استقلال را با توجه به نتایج قبلی‌اش قضاوت کنیم. فکری نکات مثبت زیادی دارد اما مهم‌ترین نکته‌ای که به اعتقاد من می‌تواند او را در استقلال موفق کند مدیریت تیم است. شاید استقلال در سال‌های اخیر به این دلیل موفق نشده که مربیانش چندان کاریزماتیک نبوده‌اند و مدیریت لازم را نداشته‌اند. برای اینکه بیشتر درباره محمود فکری قضاوت کنیم باید به او زمان دهیم و ببینیم چه اتفاقاتی را در استقلال رقم می‌زند.

بیاتی‌نیا با اشاره به اینکه نمی‌توان فکری را با نتایجی که در نساجی مازندران گرفته قضاوت کرد، افزود: بحث استقلال و پرسپولیس با تمام تیم‌های باشگاهی تفاوت دارد. نمی‌توان فکری را با توجه به نتایجی که در نساجی گرفته قضاوت کرد. هواداران استقلال حدود یک سالی می‌شود که خواستار بازگشت مربی ایتالیایی هستند چون استقلال در زمان مربیگری او فوتبال زیبایی ارائه می‌داد. وقتی تیمی خوب فوتبال بازی کند مردم راضی می‌شوند چون می‌دانند بالاخره این تیم می‌برد و نتیجه می‌گیرد. باید صبر کنیم و ببینیم فکری برای استقلال چه تفکراتی دارد. فکر نمی‌کنم او همان سبکی که در نساجی داشته را ادامه دهد اما برای اینکه ببینیم چه در سر دارد باید تمریناتش را بررسی کنیم و ببینیم چه بازیکنانی می‌خرد. در واقع ما الان چیزی از تفکرات فکری نمی‌دانیم و به همین دلیل است که می‌گویم باید صبر کنیم.

او ادامه داد: به نظر من یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف استقلال که فکری باید آن را برطرف کند، مشکلات دفاعی است. استقلال در فصل قبل از ضعف خط دفاعی خود آسیب خورد و سرمربی جدید حتما باید فکری به حال این مساله کند.

بازیکن اسبق استقلال درباره انتخاب دستیاران سرمربی جدید گفت: حتما محمود فکری تفکراتی دارد که براساس آن این نفرات را به عنوان دستیارانش انتخاب کرده است. هر کسی سلیقه و تفکراتی دارد و بدیهی است که انتخاب‌های مخصوص به خود را داشته باشد. شاید ما با انتخاب‌های فکری موافق نباشیم اما سرمربی استقلال با تفکر این انتخاب‌ها را انجام داده است. او صلاح خودش و استقلال را در نظر دارد و قطعا فکر می‌کند این نفرات می‌توانند بیشترین کمک را برای موفقیت در استقلال به او داشته باشند.

سرمربی اسبق راه‌آهن تصریح گرئ: هواداران و ما پیشکسوتان باید به انتخاب‌های فکری احترام بگذاریم و سلیقه او را هم درنظر بگیریم. حتما تفکری پشت این انتخاب‌ها بوده و برای قضاوت بیشتر باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقاتی برای استقلال رخ می‌دهد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز