علی‌اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بهترین مهاجمان را در تیم ملی داریم/ صعود به جام جهانی نباید آرزوی ما باشد

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۹:۵۸:۴۴
کد خبر: ۱۰۷۱۲۷۹
بهترین مهاجمان را در تیم ملی داریم/ صعود به جام جهانی نباید آرزوی ما باشد
پیشکسوت فوتبال می‌گوید: صعود به جام جهانی باید هدف ما باشد نه آرزوی ما.

علی‌اصغر مدیر روستا، بازیکن اسبق تیم ملی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم ملی کشورمان در دیدار اخیرش مقابل ازبکستان گفت: من فکر می‌کنم زمان حضور جوانان و مهره‌های جدید در تیم ملی بود که این اتفاق همزمان با حضور سرمربی جدید رخ داد و با این شرایط و با در نظر گرفتن این موضوع که این دیدار بازی اول برخی از مهره‌ها و کادر فنی بود، نتیجه‌ای امیدوار کننده داشت. البته در حال حاضر تیم ملی باید بازی‌های تدارکاتی بیشتری داشته باشد تا محک بهتری بخورد.

او در خصوص لغو بازی‌های تیم ملی به‌خاطر شرایط کرونایی تصریح کرد: اگر بنا به شرایط خاص است باید همه از آن تبعیت کنیم. در این مسیر می‌توان بازی‌ها را به زمان بهتری موکول کرد و با تغییر برنامه زمان بیشتری را به تیم ملی اختصاص داد. راهکار زیاد است. حتی می‌توان با برگزاری بازی‌های دوستانه با تیم‌های باشگاهی تیم ملی را در شرایط خوبی نگه داشت تا بتوانیم در بازی‌های رسمی نتیجه‌اش را ببینیم.

مدیرروستا در خصوص شانس تیم ملی برای صعود بی‌دردسر به جام جهانی گفت: عرق ملی ما می‌گوید باید به این موضوع خوشبین باشیم اما واقعیت امر این است که تحقق این موضوع، کار ساده‌ای نیست و تلاش ویژه‌ای را می‌طلبد. بازی ما برابر عراق و بحرین سخت اما موفقیت‌مان در این دیدارها غیرممکن نیست. ما در حال حاضر نسل خوبی را از فوتبالیست‌ها را در اختیار داریم شاید الان هدف‌مان صعود به جام جهانی باشد ولی هدف‌گذاری اصلی و آرزوی‌مان این است که بتوانیم به مرحله دوم جام جهانی برسیم.

مهاجم اسبق تیم ملی درباره شرایط حال حاضر مهاجمان تیم ملی تصریح کرد: در شرایط کنونی مهاجمان ما در سطح خوبی قرار دارند. حضور آقای گل‌های کشورهای روسیه، پرتغال و هلند در تیم ملی اتفاق بسیار خوبی برای ما محسوب می‌شود؛ ضمن این که مهاجمانی که از لیگ برتر هم به تیم ملی راه یافته‌اند، جزو بهترین‌ها هستند و از این جهت دوران خوبی را سپری می‌کنیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز