بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فکری بلد این کار است/ از هواداران استقلال می‌خواهیم صبر کنند

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۷۱۲۹۲
فکری بلد این کار است/ از هواداران استقلال می‌خواهیم صبر کنند
پیشکسوت آبی‌ها در خصوص شرایط این روزهای باشگاه استقلال تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

بهتاش فریبا، بازیکن، مربی و سرپرست اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در رابطه با آخرین وضعیت باشگاه استقلال گفت: تمرینات‌ شروع شده و امیدواریم شرایط به نحوی پیش برود که همه چیز با نظم و انضباط ادامه پیدا کند. بنده به‌ عنوان قدیمی‌ تیم استقلال به درخواست آقای فکری در تمرین حضور پیدا کردم تا حمایت خود را از استقلال اعلام کنم.

او در خصوص وضعیت کادر فنی استقلال بیان کرد: فکری خصوصیاتی دارد که دیگر گزینه‌های استقلال مانند علیرضا منصوریان، فرهاد مجیدی، مهدی پاشازاده و... نداشتند. او شرایط تیم را با همه بزرگان و پیشکسوتان در میان می‌گذارد. فکری از همه پیشکسوتان برای حضور در استقلال رخصت گرفت و این می‌تواند درسی باشد برای باقی افراد که می‌خواهند در آینده در این تیم فعالیت کنند.

فریبا درباره مسئولیت سنگین و سخت سرمربیگری فکری توضیح داد: فعالیت و کار در استقلال همیشه سخت بوده، به‌ صورت پیش فرض فکری به 45 روز زمان نیاز دارد تا بتواند خود را با تمرینات باقی تیم‌ها هماهنگ کند. در بازی‌های اول احتمال اینکه به مشکل بخوریم، وجود دارد اما هواداران استقلال باید هوشمندانه عمل کنند و استقلال را با توجه به شرایط فعلی بسنجند. با شناختی که من نسبت به فکری دارم باید بگویم او بلد این کار است و با حضور این کادر فنی ما در هفته‌های اول هم دچار مشکل نخواهیم شد.

او درباره قرارداد فکری و نساجی و اختلاف‌ نظر با مدیران این تیم نیز گفت: من که قرارداد را ندیدم اما چیزی که صد درصد اعتماد دارم این است که فکری دروغ نمی‌گوید. گویا تمام این اتفاقات را پیش‌بینی کرده و با مدیران استقلالی نساجی در این مورد صحبت کرده بود. قطعا رضایت آنها را باید بگیرد اما در مورد آمدن فکری به استقلال ظاهرا این روند توسط فکری از پیش طراحی شده بوده و از طرف دیگر ضعف مدیریت استقلال را هم باید مورد توجه قرار بدهیم. اگر زمانی که همه ما می‌دانستیم آقای استراماچونی نمی‌تواند برگردد، آن زمان که هنوز آقای قلعه‌نویی و نکونام و منصوریان قرارداد امضا نکرده بودند به جای اینکه مردم را گول می‌بزنند و بگویند داریم استراماچونی را بر می‌گردانیم با این مربیان صحبت می‌کردند و یا حداقل به آنها اشاره می‌کردند تا قرارداد نبندند اوضاع اینطور نبود اما این کار را متاسفانه انجام ندادند.

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: ما برای اعلام حمایت کامل از بازیکنان تیم استقلال آمده‌ایم و از طرفداران و هواداران بامعرفت می‌خواهیم تا بازگشت استقلال به وضعیت سابق خود، صبر کنند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز