مسعود آرمات در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فدراسیون درباره انصراف تیم‌ها مقصر نیست/ کرونا به لیگ ضربه زد

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۸:۲۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۷۱۳۰۳
فدراسیون درباره انصراف تیم‌ها مقصر نیست/ کرونا به لیگ ضربه زد
سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: فدراسیون درباره انصراف تیم‌ها مقصر نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسعود آرمات، سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین، درباره کیفیت فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: امسال تعدادی از تیم‌ها تیم‌شان را برای قهرمانی بستند و طبیعتا این موضوع نشان می‌دهد همه برای لیگ انگیزه دارند اما نمی‌توان گفت این مسئله به تنهایی می‌تواند کیفیت لیگ را بالا ببرد. در هر صورت کرونا همه چیز را تحت‌الشعاع  قرار داده و در حال حاضر هم تعدادی از تیم‌ها را درگیر کرده بنابراین همین موارد باعث افت سطح کیفی لیگ شده است. 

او با اشاره به تعطیلی دو هفته‌ای لیگ ادامه داد: من بشخصه در این 6 هفته سپری شده از عملکرد تیم و کیفیت لیگ با توجه به شرایط موجود رضایت دارم. فکر می‌کنم تعطیلات دو هفته‌ای هم در این وضعیت که الان تعدادی از تیم‌ها با کرونا درگیر شدند کار بسیار مفیدی بود تا دوباره بتوانیم تا حدودی این بیماری را کنترل کنیم.

آرمات در پایان درباره انصراف برخی از تیم‌ها و نحوه برگزاری لیگ توضیح داد: قطعا انصراف برخی تیم‌ها پس از شروع بازی‌های لیگ به کیفیت لیگ آسیب جدی وارد می‌کند اما فدراسیون در این رابطه مقصر نیست و این تیم‌ها هستند که باید تکلیف خودشان را روشن کنند. در کنار این مشکلات تنها موردی که به نظر من نیاز به بازنگری دارد شکل برگزاری مسابقات است که به نظرم شیوه متمرکز آن‌هم در تهران، که چند سالن خوب دارد، روش بهتری بود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز