باید تمرکززدایی کرد؛

آشتیانی: در دانشگاه ها شانس خوبی برای صیامی وجود دارد

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۱:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۲۱۱۷
آشتیانی: در دانشگاه ها شانس خوبی برای صیامی وجود دارد
عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی در برنامه صبح و ورزش دوشنبه ۲۱ مهر به گفتگو درخصوص شرایط پیش روی فدراسیون دوومیدانی با حضور هاشم صیامی، رئیس جدید این فدراسیون پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  محمدرضا کاظمی آشتیانی، عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی اظهار کرد: در ابتدا باید از وزارت ورزش بابت برگزاری خوب انتخابات تشکر کرد. صیامی از دوستان قدیمی و آشنا به دوومیدانی است و در گذشته دبیر فدراسیون بوده؛ وی همچنین در استان خراسان سالها خدمت کرده است. به ایشان تبریک می گویم و آرزوی صبر، بردباری و طاقتی پیش از اندازه دارم. زیرا کار سختی در پیش دارد. امیدوارم کل دوستان دوومیدانی هم قسم شوند تا به او کمک کنند.

وی تصریح کرد: مشکل اصلی دوومیدانی غیر از مسائل فنی مسائل ریشه ای فرهنگی است که اگر حل شود با توجه به پتانسیل بالای نیروی انسانی در دوومیدانی، پیشنهاد می کنم که آقای صیامی حتما هیئت رئیسه قوی داشته باشند تا موتور فدراسیون باشد برای کمکرسانی به رئیس فدراسیون و تعامل خوب با اعضای مجمع.

کاظمی آشتیانی تاکید کرد: من ۴۰ سال در دوومیدانی کشور فعالیت دارم و از کوچکترین کارهای اجرایی تا سطح کلان اداری آن اطلاع دارم. چنین مجمعی با این بینش و همدلی و با این پتانسیل خوب بخصوص در روسای هیئت ها تا بحال در دوومیدانی نداشته ایم. بنظر من آقای صیامی باید تمرکززدایی کند. یکسری از هیئت های ما قابلیت این را دارند که خودشان در قالب یک فدراسیون کوچک برخی از مواد دوومیدانی را به دوش بکشند.

این پیشکسوت در خصوص مسئولیت آموزش و پرورش در استعدادیابی دوومیدانی کاران و تعامل آنها با فدراسیون دوومیدانی توضیح داد: مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش یکی از علاقمندان دوومیدانی هستند و با مسئولان فدراسیون تعامل خوبی دارند. علاوه بر این در دانشگاه ها هم شانس خوبی برای رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی وجود دارد و باید این فرصت را دریابد. تاکنون ماحصلی که باید، از این پتانسیلها حاصل نشده است.

رئیس پیشین فدراسیون دوومیدانی به عنوان پیشنهاد برنامه کوتاه مدت برای رئیس جدید فدراسیون به رادیو ورزش گفت: باید افراد دلسوز برای دوومیدانی را جمع آوری کرد زیرا آنها می توانند منابع مالی خوبی بیاورند. ضمن اینکه باید هرچه سریعتر برای افزایش سهمیه دوومیدانی تلاش کرد. همچنین باید بستر مسائل فرهنگی و اخلاقی که باعث می شود کارهای فنی بدرستی انجام نشود را مناسب کرد. همه می دانیم که کار آنها سخت است و امیدواریم کار بخوبی انجام شود و موفق باشند.

این برنامه صبح و ورزش، با اجرای سبحان اکرامی و با کارشناسی خسرو والی زاده روی آنتن رفت. برنامه صبح و ورزش ساعت ۷:۱۰ هر روز به جز جمعه ها به مدت یک ساعت و۲۰ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز