قهرمان لیگ با یک دروازه‌بان استارت می‌زند؛

قهر رادو در دوره محرومیت پرسپولیس!

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۸:۴۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۷۲۳۶۷
قهر رادو در دوره محرومیت پرسپولیس!
اگر بوژیدار رادوشوویچ به هر دلیلی از ادامه همکاری با پرسپولیس سر باز بزند، شرایط ویژه‌ای در فصل آتی برای پرسپولیس رقم خواهد خورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بوژیدار رادوشوویچ، سنگربان کروات سرخ‌ها، پس از چند فصل نیمکت‌نشینی و قرار گرفتن در سایه دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس و حضور کم درون دروازه سرخ‌ها، پس از جدایی بیرانوند شرایط ویژه‌ای را در پرسپولیس داشت.

رادو در حالی چند فصل پشت سر بیرانوند روی نیمکت پرسپولیس نشست که پس از جدایی او این فرصت را به دست آورد که پیراهن شماره یک سرخ‌ها را برتن کند. این در حالی بود که اگر از چند اشتباه او در آن دیدارها بگذریم، شرایط نسبتا خوبی را درون دروازه داشت. این در حالی است که هنوز بعضی‌ها معتقدند اگر او در دربی نیمه نهایی در صحنه گل دوم پرسپولیس تصمیم بهتری می‌گرفت، می‌توانست پرسپولیس را به جام دوم در فصل گذشته برساند.

خیالی که راحت بود ولی...

در فصل نقل و انتقالات و با حضور حامد لک در پرسپولیس، رادو رقیب جدی پیدا کرد؛ رقیبی که در لیگ قهرمانان آسیا از سوی کادر فنی برای حراست از دروازه پرسپولیس انتخاب شد و توانست از این آزمون مهم با نمره فوق‌العاده‌ای بیرون بیاید تا از حالا خود را صاحب شماره یک در جمع سرخ‌ها بداند.

خیلی‌ها براین باور بودند که حضور همزمان رادو و لک در پرسپولیس می‌تواند خیال کادرفنی این تیم از درون دروازه راحت شود اما....!

پایان همکاری با رادوی شاکی؟

حالا با اما و اگرهایی که بر سر ادامه همکاری پرسپولیس با گلر کروات به وجود آمده، ممکن است همکاری چند ساله سرخ‌ها با رادو در همین روزها به پایان برسد. رادو که با نیمکت‌نشینی‌های متوالی برای پرسپولیس کنار آمده بود و هیچ‌گاه لب به اعتراض باز نکرد، حالا از دست پرسپولیسی‌ها به خاطر بدقولی‌های مالی باشگاه شاکی است و دور از ذهن نیست که این دلخوری به پایان همکاری با پرسپولیس منجر شود.

قهر رادو در روزگار محرومیت پرسپولیس!

در حالی که به نظر می‌رسد کادر فنی روی لک به عنوان دروازه‌بان اول حساب باز کرده‌ و با امیرحسین بیات، دروازه‌بان جوان پرسپولیس، نیز قطع همکاری کرده‌اند، جدایی احتمالی رادو در شرایطی که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس ‌‌نیز بسته است، می‌تواند برای تیم یحیی دردسرساز شود. این در شرایطی است که رادو در سال‌هایی که به‌عنوان دروازه‌بان دوم، ذخیره بیرانوند بود، هیچ‌گاه بابت نیمکت‌نشینی‌هایش برای پرسپولیس مشکلی ایجاد نکرده بود و در همان مقطع هرگاه کادر فنی پرسپولیس به او میدان داد، به خوبی پاسخ این اعتماد را داده بود. 3

نظر شما