اینستاگرام بلای جان قهرمان ایران؛

آقایان پیشکسوت؛ آرامش پرسپولیس را برهم نزنید

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۵۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۲۸۶۰
آقایان پیشکسوت؛ آرامش پرسپولیس را برهم نزنید
انگار آقایان برای روی بورس ماندن و قرار گرفتن در سرخط اخبار به ایجاد هجمه علیه تیم محبوب‌شان بیشتر علاقه دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اوضاع این روزهای استقلال و پرسپولیس تعریفی ندارد. دو تیم با بدهی‌های سنگین که با مدیریت‌های غلط بر این باشگاه‌ها تحمیل شده، مواجه هستند. سرخابی‌های پایتخت در سالیان گذشته به حال خود رها شده بودند و هر مدیری هم که آمد میراثی جز بدهی و مشکلات مالی به جای نگذاشت. وضعیتی که این روزها  از آن در استقلال و پرسپولس به نام وضعیت بحرانی یاد می‌شود، مقصران زیادی دارد که شمارش آنها در این یادداشت نمی‌گنجد. وضعیت نامناسب اقتصادی که به دلیل تحریم‌ها بر کشور تحمیل شده هم در شدت و کثرت این بحران تاثیرگذار بوده اما رفتارها و انتقادهایی که این روزها از پیشکسوتان باشگاه‌های استقلال و به‌ویژه پرسپولیس می‌بینیم هم دور از انصاف است هم دور از اخلاق.

در روزهایی که استقلال رفته‌رفته به آرامش می‌رسد و پیشکسوتان این تیم با تغییر کادر فنی به استقلال نزدیک شده‌اند، در اردوی رقیب اوضاع آرام نیست. در حالی که این روزها پرسپولیس بیشتر از همیشه به آرامش و حمایت پیشکسوتانش نیاز دارد اما در یکی، دو روز گذشته شاهد مطرح شدن صحبت‌هایی از طرف بازیکنان قدیمی این تیم هستیم که تاسف‌آور است.

برخی از آقایان پیشکسوت که اغلب بعد از پایان دوران فوتبال‌شان هیچ هنری برای عرضه کردن نداشتند و حتی نتوانستند در مربیگری هم توانایی خاصی از خود به نمایش بگذارند، برای اینکه همچنان در خط اول اخبار قرار بگیرند و رسانه‌ها به سراغ‌شان بروند چاره‌ای جز انجام مصاحبه‌های آتشین ندارند.

برخی پیشکسوتان پرسپولیس در روزهای سخت سرخ‌پوشان که مدیران این تیم دوشادوش مدیران وزارت ورزش در حال حل و فصل مشکلات تلنبار شده هستند و گاهی هم با در بسته روبه‌رو می‌شوند، به جای ارائه راهکار مفید مدام در حال انتقاد و تخریب این دو باشگاه هستند. آنها با مصاحبه‌های آتشین خود اطلاعات غلط به خورد مخاطبان می‌دهند و جوری این دو باشگاه را زیر سوال می‌برند که انگار مقصران تمام مشکلات پرسپولیس در ادوار مختلف تاریخ مدیران وقت وزارت ورزش و باشگاه‌ها هستند!

در روزهایی که کشور به دلیل تحریم‌ها از تمام جهات تحت فشار اقتصادی قرار دارد و تمام راه‌های پرداخت پول به خارج از کشور بسته شده، مدیران استقلال و پرسپولیس مدام در حال پیدا کردن منابع مالی برای پرداخت بدهی‌ها هستند، پست‌های اینستاگرامی آقایان پیشکسوت پرسپولیس مثل دمیدن آتش زیر خاکستر می‌ماند. آنها که شخص وزیر ورزش را نقش اول مشکلات مالی پرسپولیس می‌دانند هرگز به این نکته اشاره نمی‌کنند هرگز و در هیچ دوره‌ای سابقه نداشته بازیکنان و اعضای فنی 95 درصد مبالغ قراردادشان را دریافت کرده باشند و آن وقت به بهانه مشکلات مالی در تمرین اعتصاب کنند!

گله‌های مجازی برخی‌پیشکسوتان و دعواهای اینستاگرامی آنها تبدیل به ملغمه‌ای از ماجراهایی سهم‌خواهانه و یک مشت حرف که فقط در اینستاگرام ارزش‌ خواندن دارد شده و هیچ دردی از دردهای پرسپولیس را درمان نمی‌کند.

ستاره سال‌های دور پرسپولیس از مدیرانی که این روزها هم و غم خود را برای پرداخت مطالبات سرمربی اسبق این تیم گذاشته‌اند درخواست کرده اگر نمی‌توانند مطالبات برانکو را پرداخت کنند خودش دست به کار شود! بهتر است این پیشکسوت ارزنده اگر راهی برای پرداخت مطالبات پرسپولیس دارد به باشگاه بگوید تا بلکه این گره باز شود نه اینکه در اینستاگرام با طعنه‌های تند کام هوادارانی را که هنوز شیرینی فینالیست شدن را مزه‌مزه می‌کنند تلخ کند. امثال این پیشکسوتان مصداق بارز همان‌هایی هستند که همیشه بیرون گود نشسته‌اند و مدام می‌گویند لِنگِش کن.

پرسپولیس، موفق‌ترین تیم فوتبال ایران در سال‌های اخیر، این روزها اسیر بازی‌های اینستاگرامی و سهم خواهی‌ها شده و در حالی که باید با آرامش برای فینال لیگ قهرمانان و شروع لیگ بیستم آماده شود، از خودی‌ها بدترین ضربه‌ها را می‌خورد.

ای کاش پیشکسوتان پرسپولیس به جای اینکه آتش‌های زیر خاکستر را شعله‌ور کنند بازیکنان این تیم را که بیشتر از هر باشگاه دیگری در لیگ برتر مطالبات خود را دریافت کرده‌اند به حضور در تمرین دعوت کنند تا بیش از این نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا اسیر خودخواهی‌ها نشود اما انگار آقایان برای روی بورس ماندن و قرار گرفتن در سرخط اخبار به ایجاد هجمه علیه تیم محبوب‌شان بیشتر علاقه دارند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز