اسماعیل خلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

راهی جز باز کردن پنجره نقل و انتقالات نداریم/ برای فکری آرزوی موفقیت می‌کنم

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۷:۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۲۸۸۶
راهی جز باز کردن پنجره نقل و انتقالات نداریم/ برای فکری آرزوی موفقیت می‌کنم
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اسماعیل خلیل‌زاده، عضو هیات مدیره استقلال در رابطه با جلسه برگزار شده با حضور پیشکسوتان گفت: به دستور وزیر ورزش و جوانان جلسه‌ای با جمعی از پیشکسوتان به منظور استفاده از راهبردهای آنان برگزار و بنده هم به دنبال فرصتی برای استفاده از راهبردهایشان و انتقال اطلاعات و برطرف کردن مشکلات باشگاه بوده‌ام.

او در خصوص حضور محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال اظهار داشت: همه بزرگان و شرکت‌کنندگان جلسه در رابطه با بهترین انتخاب باشگاه استقلال برای سرمربیگری تیم اتفاق نظر داشتند و من سرمربیگری استقلال را به ایشان تبریک می‌گویم و برای‌شان آرزوی موفقعیت دارم.

خلیل‌زاده درباره کمبود یک عضو هیات مدیره گفت: احمد مددی در حال حاضر سرپرستی باشگاه استقلال را به عهده دارد، کمبود عضو هیات مدیره از جهتی در وظیفه ما نیست و در حوزه اختیارات مجمع است و مجمع باید تصمیم بگیرد که آیا امکان اضافه شدن فرد جدید به ما وجود دارد یا ندارد؟

او درباره عدم جذب بازیکن و کمبود وقت و کار سخت سرمربی تیم نسبت به سایر رقبا بیان کرد: راهی جز باز کردن پنجره‌ها و جذب بازیکن نداریم و این موضوع  باید در کمتر از چند روز آینده اتفاق بیفتد.

خلیل‌زاده در خصوص حمایت وزارت ورزش و جوانان از 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین برنامه وزارت برای خصوصی‌سازی آنها عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان حمایت و پیگیری کامل دارد و فکر می‌کنم باشگاه استقلال در کمتر از 2 ماه به سمت کشف قیمت و فروش سهام خواهد رفت. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز