ترین‌های ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

اولین برد دراگان با تیم ملی/ خداحافظی کاپیتان سابق استقلال/ سعودی‌ها دوباره ناکام شدند!+ تصاویر

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۵:۳۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۷۳۲۹۶
اولین برد دراگان با تیم ملی/ خداحافظی کاپیتان سابق استقلال/ سعودی‌ها دوباره ناکام شدند!+ تصاویر
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: تیم ملی فوتبال

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری تدارکاتی به مصاف ازبکستان رفت و توانست میزبان خود را با نتیجه دو بر یک و با گل‌های سردار آزمون و مهدی طارمی شکست بدهد. تیم ملی قرار بود در دومین بازی دوستانه خود به مصاف مالی برود اما به علت ابتلای چند بازیکن حریف به کرونا، این مسابقه لغو شد.

951

بازنده هفته: النصر

تیم فوتبال النصر که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مغلوب پرسپولیس شده بود از قرمزپوشان به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد اما راه به جایی نبرد و پرسپولیس در فینال حضور پیدا می‌کند. عربستانی‌ها اعتقاد داشتند بازیکنان جدید پرسپولیس، خارج از زمان قانونی قراردادهای خود را به ثبت رسانده بودند.

80

گلزن هفته: سردار آزمون

سردار آزمون، مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی دوستانه مقابل تیم ازبکستان به میدان رفت و توانست گل دوم ایران را با ضربه‌ای دیدنی به ثمر برساند تا نشان بدهد مثل همیشه زهردار و خطرناک است. سردار فصل گذشته هم عملکرد خوبی در تیم زنیت روسیه داشت و آزمون ثابت کرده همواره تشنه گلزنی است.

آزمون

سرمربی هفته: دراگان اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، بعد از ماه‌ها انتظار بالاخره شانس حضور روی نیمکت را به دست آورد و اولین برد خود را هم مقابل ازبکستان تجربه کرد. دراگان تلاش می کند همراه تیم ملی به جام جهانی قطر صعود کند، هرچند کار دشواری در انتظار او و بازیکنان خواهد بود.

104

استارت هفته: استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود را با سرمربیگری محمود فکری آغاز کرد تا برای حضوری قدرتمند در لیگ بیستم آماده شود. هواداران استقلال امیدوار هستند با کادر فنی جدید بتوانند روزهای خوبی را تجربه کنند و بعد از چند فصل قهرمانی در لیگ برتر را به ارمغان آورند.

519

تصمیم هفته: مهدی رحمتی

سیدمهدی رحمتی، سنگربان سابق تیم فوتبال استقلال، به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا به عنوان سرمربی شهرخودرو مشهد در لیگ بیستم حضور پیدا کند. رحمتی از اولین دوره لیگ برتر در تیم‌های مختلف بازی کرده بود و برای فصل جدید روزهای تازه‌ای را تجربه خواهد کرد.

c8022d1c-150d-469b-a5b9-3e9a68380ddd

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز