بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برگزاری لیگ برتر را باید به فال نیک گرفت/ لغو بازی مالی مشکلی را ایجاد نمی‌کند

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۰۷۳۴۳۰
برگزاری لیگ برتر را باید به فال نیک گرفت/ لغو بازی مالی مشکلی را ایجاد نمی‌کند
کارشناس فوتبال در خصوص شرایط فعلی تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.

بیژن  ذوالفقارنسب، سرمربی اسبق تیم‌های فوتبال استقلال، سایپا و ذوب‌آهن، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی تیم ملی برابر ازبکستان گفت: با توجه به تعطیلی چند ماهه اردوها و بازی‌های تیم ملی و شرایط خاص حاکم، به اعتقاد من بازی برابر ازبکستان هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی بازی خوبی بود و با توجه به شرایط، وضعیت حال حاضر تیم ملی را مثبت و رو به جلو ارزیابی می‌کنم.

کارشناس فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: تیم ملی از نظر فنی در این دیدار خوب کار کرد و کادر فنی از نیروهای جدید و بازیکنان باتجربه تیم در این بازی به خوبی استفاده کرد و در طول بازی بازیکنان تعویضی هم شرایط خوبی را در زمین داشتند و با در نظر گرفتن تمامی این فاکتورها، عملکرد بازیکنان و کادرفنی به خصوص اسکوچیچ را در این بازی خوب و مثبت دیدم.

ذوالفقارنسب در مورد لغو دیدار دوستانه ایران برابر مالی به علت مثبت شدن کرونای تعدادی از بازیکنان حریف بیان کرد: اگر امکان برگزاری این دیدار مسیر می‌شد برای کسب تجربه بازیکنان جدید بهتر بود و کادر فنی هم تیم را برابر حریف جدیدی محک می‌زد اما در شرایط کرونایی مصلحت بر این بود که بازی برگزار نشود و عدم برگزاری این دیدار مشکلی را برای تیم ملی ایجاد نخواهد کرد.

مربی اسبق تیم ملی در خصوص عزم جدی مسئولان برای برگزاری منظم لیگ برتر و تاثیر آن برای تیم ملی گفت: برگزاری تمرینات باشگاه‌ها و برپایی منظم بازی‌ها می‌تواند کمک بزرگی برای تیم ملی باشد. عزمی که برای برگزاری لیگ وجود دارد را باید به فال نیک گرفت که ان‌شاءالله در این مسیر مشکلی هم در خصوص شیوع بیماری کرونا برای تیم‌ها و اعضای‌شان با رعایت کامل پروتکل‌ها پیش نیاید. برگزاری منظم و منسجم لیگ می‌تواند در نهایت به تیم ملی کمک زیادی داشته باشد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز