براساس تصمیم فدارسیون جهانی؛

لیگ برتر کاراته‌وان مسکو به‌دنبال شیوع کرونا در روسیه شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۲:۰۱
کد خبر: ۱۰۷۳۸۸۱
لیگ برتر کاراته‌وان مسکو به‌دنبال شیوع کرونا در روسیه شد
براساس تصمیم فدارسیون جهانی کاراته (WKF)، رقابت‌های کاراته‌وان امسال که قرار بود در مسکو برگزار شود، به دلیل پاندمی کرونا لغو شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تارنمای اینساید دِگیمز نوشت: به دنبال افزایش شمار موارد ابتلا به کرونا در پایتخت روسیه، تضمینی برای برقراری امنیت و شرایط بهداشتی مورد نیاز برای برگزاری این رویداد وجود ندارد.

این رقابت‌ها قرار بود از دوم تا چهارم اکتبر (۱۱ تا ۱۳ مهرماه) برگزار شود اما به دسامبر سال جاری یا جولای سال آتی موکول شد؛ این تورنمنت در صورت برگزاری آخرین رویداد لیگ برتر کاراته وان در سال جاری لقب می‌گرفت.

پیش از این، تورنمنت برنامه‌ریزی شده به میزبانی رباط پایتخت مراکش و همچنین مادرید اسپانیا نیز به دلیل پاندمی کووید-۱۹ لغو شده بود.

فدراسیون جهانی به‌تازگی اعلام کرد که فصول ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ لیگ کاراته‌وان ادغام شده و برندگان نهایی براساس نتایج کسب شده در دو فصل، اعلام خواهند شد.

رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان به میزبانی دبی نیز به سال ۲۰۲۱ موکول شده است؛ این تعویق روی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ بخارست نیز تاثیر گذاشته و در نتیجه این تورنمنت نیز به سال ۲۰۲۳ منتقل شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز