محمدعلی یحیوی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

به موفقیت سرخابی‌ها خوشبین هستم/ فکری نتیجه زحماتش را گرفت

۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۷:۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۷۳۹۵۷
به موفقیت سرخابی‌ها خوشبین هستم/ فکری نتیجه زحماتش را گرفت
مربی دروازه‌بانان تیم ملی جوانان در خصوص شرایط این تیم و وضعیت سرخابی‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.

محمدعلی یحیوی، مربی دروازه‌بانان تیم جوانان ایران و دروازه‌بان اسبق استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در رابطه با وضعیت اردوی تیم جوانان گفت: برنامه استعداد یابی برای تیم ملی جوانان در کمیته المپیک برگزار شده، ان‌شاءالله برنامه استعدادیابی بتواند ما را با جاماندگان از تیم آشنا کند و 24 عضو جدید و اصلی تیم به باقی اعضا اضافه شود تا بتوانیم کار خود را با سرمربی جدید شروع کنیم.

مربی اسبق دروازه‌بانان پرسپولیس در رابطه با وضعیت سرخ‌پوشان در فصل پیش بیان کرد: به تمامی اعضا پرسپولیس و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم. زحمت این تیم برای بالا بردن نام و پرچم و ایران و رسیدن به مرحله فینال شرق آسیا جای تقدیر دارد. آرزو دارم این تیم به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کند تا باعث خوشحالی مردم و افتخار کشور ایران بشوند.

دروازه‌بان اسبق استقلال درباره وضعیت آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: باوجود کاستی و کمبود، فراز و نشیب‌های زیاد تیم استقلال، مجید نامجومطلق تیم را به خوبی کنترل و هدایت کرد و توانست تیم را به آن مرحله از مسابقات برساند و استقلال را در آن رده حفظ کند اما با وجود خستگی و کمبود بازیکنان برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا، در مجموع عملکرد خوبی داشتند و در زمین فوتبال خوب ظاهر شدند.

او در خصوص وضعیت این روزهای استقلال افزود: با حضور آقای مظلومی، به‌عنوان مدیر و سرپرست تیم، امیدواریم حواشی استقلال از بین برود و با کمک و همکاری کادر فنی بتوانیم برای فصل آینده نتایج خوبی رقم بزنیم. این در حالی است که تلاش و زحمت فکری، او را در دسته مربیان خوب و درجه یک قرار داد و توانست نتیجه زحمات خود در سال گذشته را، امسال با کسب عنوان سرمربیگری در استقلال ببیند. من برای او آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنم. خوشبین هستیم امسال سال خوبی برای سرخابی‌ها باشد، به ویژه تیم استقلال که توانایی کسب موفقیت در آسیا و لیگ برتر را داشته باشد. 4

نظر شما