صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم دیاباته و کریمی بمانند/ کار فکری بدون بازیکن بزرگ سخت خواهد بود/ باید از سرمربی استقلال حمایت شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۸:۲۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۴۱۹۲
امیدوارم دیاباته و کریمی بمانند/ کار فکری بدون بازیکن بزرگ سخت خواهد بود/ باید از سرمربی استقلال حمایت شود
مربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در صورتی که نقاط ضعف خود را برطرف نکند در لیگ بیستم با مشکل مواجه می‌شود.

صادق ورمزیار، مدافع و مربی اسبق استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره وضعیت آبی‌پوشان در آستانه شروع لیگ بیستم اظهار داشت: با اینکه استقلال زمان زیادی را برای آماده‌سازی جهت حضور مقتدرانه در لیگ از دست داد اما انتخاب خوب سرمربی تیم اتفاق خوشایندی بود. محمود فکری از بهترین و متعصب‌ترین بازیکنان تاریخ استقلال است. فکری کارش را در دسته اول آغاز کرد و عملکرد قابل قبولی داشت. در لیگ برتر هم نتایج خوبی به همراه نساجی مازندران کسب کرد و نشان داد می‌توان روی او به عنوان یک گزینه مربیگری برای سال‌های آینده حساب کرد. در شرایط فعلی استقلال که شاید کمتر کسی ریسک می‌کرد سرمربیگری این تیم را برعهده بگیرد فکری نشان داد جسارت زیادی در مربیگری دارد. البته فکری تجربه زیادی در لیگ برتر ندارد اما با توجه به بقیه خصیصه‌هایش گزینه خوبی برای استقلال بود. او می‌تواند آیتم کم تجربگی در لیگ برتر را با مشاوره گرفتن از افراد باتجربه جبران کند. از هواداران استقلال می‌خواهم با فراموش کردن نام استراماچونی از سرمربی جوان و استقلالی تیم حمایت کنند چون این روزها استقلال بیشتر از هر چیز دیگری به اتحاد و همدلی نیاز دارد.

او ادامه داد: مدیریت قبلی به جای اینکه زودتر تکلیف تیم و کادر فنی را مشخص کند با اسم استراماچونی بازی کرد و از یاد برد که باید یک تیم ببندد و بازیکن خوب بخرد تا بتواند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. جای تعجب دارد که این اتفاقات هر سال در استقلال تکرار می‌شوند. از ما هم کاری جز صحبت کردن بر نمی‌آید. استقلال حتی بهترین سرمربی دنیا را هم داشته باشد بدون مهره نمی‌تواند موفق شود چون تمام کننده کار یک مربی در زمین، بازیکن است. شما اگر بهترین مربی دنیا را هم داشته باشید اما بازیکنان خوب و گره‌بازکن نداشته باشید به جایی نمی‌رسید. در فوتبال امروز مهره‌ها تاثیرگذارتر هستند اما متاسفانه استقلال همین حالا هم بازیکنان موثری جذب نکرده است. این شرایط کار را برای فکری سخت می‌کند و من امیدوارم حداقل شیخ دیاباته و علی کریمی در استقلال بمانند. با توجه به اینکه بازیکن بزرگی جذب نشده و استقلال از نظر نیروی انسانی تقویت نشده امسال هم به مشکل خواهد خورد چون هم بازیکنان موثر تیم تکلیف‌شان مشخص نیست و هم خرید خوبی نداشته است.

ورمزیار با انتقاد از خریدهای استقلال گفت: مشخص نیست بازیکنانی که جذب استقلال شده‌اند با نظر چه کسی بوده است. جز رشید مظاهری بقیه آنها متوسط هستند و به کار استقلال نمی‌آیند و بازیکنان فصل گذشته از آنها بهتر هستند. استقلال در صورتی که نقاط ضعف خود را برطرف نکند در لیگ بیستم با مشکل مواجه می‌شود. البته تا جایی که اطلاع دارم فقط یک سهمیه لیگ برتری داریم و نمی‌توانیم خریدهای دیگر داشته باشیم. البته از همین خریدهای معمولی هم تا زمانی که پنجره نقل و انتقالات باز نشود نمی‌توانیم استفاده کنیم. در مجموع کار برای استقلال در لیگ بیستم دشوار است و فقط باید امیدوار باشیم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز